Bude Dont Stop Tour s kapelami, jejichž skladby znějí ve filmu. The Prostitutes, Dead Popes Company a Barockers doplní special guest Emile Buisson, formace složená z hlavních hrdinů DONT STOPu.
Turné začne 19. června v Brně (Klub Fléda), pokračuje 20. června v Olomouci (U-klub), 21. června ve Zlíně (Klub Golem) a vyvrcholí 22. června v Českých Budějovicích (Klub K2). A co je důležité – vstup na koncerty je za 150 Kč, ovšem se vstupenkou na film DONT STOP zdarma.
Film Dont Stop zaznamenává rok života party teenagerů, kdy nepřemýšlejí o zítřku ani o důsledcích svých rozhodnutí, jediné, co chtějí, je žít jinak než jejich rodiče. Pro hlavní postavy příběhu Mikiho (Patrik Děrgel) a Dejvida (Lukáš Reichel) se prostředkem k vlastní vzpouře proti autoritám a normám, odpovědnosti a povinnostem dospělosti stane punk. Hudba a provokativní životní styl, který je pro normalizační Československo osmdesátých let, v jehož kulisách se DONT STOP odehrává, nepříjemným zjevením. „Každá generace chce svou hudbu, která je jenom její vlastní. Novou hudbu, která nemá nic společného s generací předcházející,“ podotýká režisér a scenárista filmu DONT STOP Richard Řeřicha. Miki a Dejvid založí vlastní kapelu, zásadní inspirací se jim stane punkové album London Calling od Clash.
„Film obsahuje dvě skladby přímo od skupiny Clash, což je pro český film určitě neobvyklé. Skladba London Calling skvěle vystihuje atmosféru doby, je to skladba, která ovlivnila celou jednu generaci a stala se přelomovou v celosvětové hudební historii. Když ji slyšíme teď, 33 let po jejím vzniku, stále cítíme její sílu,“ říká Richard Řeřicha a pokračuje: „Další punkové skladby jsou od českých kapel, jako jsou Dead Popes Company, Barockers nebo The Prostitutes, některé z nich složené přímo pro film. Představují svět muziky, kterou kluci poslouchají a která je inspiruje. Další část tvoří písničky, které hraje kapela kluků, ať už na koncertě nebo při zkouškách ve zkušebně. Oproti předchozím zní technicky nedokonale, jak to vyžaduje jejich garážový sound začínajících muzikantů, ale osobitě s výraznými melodiemi a refrény, které se snadno zapamatují. Protiklad punkových skladeb tvoří vrstva dobového popu, ať už československého nebo zahraničního. Zastupují to, co poslouchala většina průměrných obyvatel ČSSR, pokud vůbec něco poslouchali. Poslední, neméně důležitou součástí, je scénická hudba, o kterou se podělili Mishan Pajdiak (Alvik) a Roman Helcl (November 2nd).“