Nabídku SIMPLE Carollinum concept store obohatí letos na jaře kolekce výjimečné španělské značky AlfredoVillalba. Na dvě desítky vybraných modelů z aktuální kolekce budou v prodeji od Prague Fashion Night 27. března do konce dubna.
Luxusní módní dům AlfredoVillalba je rodinnou značkou, kterou v roce 1976 založil AlfredoVillalba starší s cílem poskytovat nejvyšší kvalitu krejčovství a služeb, jíž prosluly mnohé španělské módní domy v padesátých až sedmdesátých letech dvacátého století. Od samého počátku se značka soustředí na luxusní trh a ve vlastním ateliéru vytváří působivé modely kombinující prvotřídní materiály a ruční práce. Diego Villalba, Alfrédův syn a současný kreativní ředitel značky, tvoří kolekce spojující luxusní zpracování s pokrokovým moderním rukopisem – dekonstruované šaty, kožené bundy, bombery, japonská kimona či legíny často doplňují metalické aplikace, punkové a rockové prvky atd. Charakteristický je rovněž Diegův styl práce, kdy exkluzivní látky nejprve rozstříhává a kombinuje, aby z nich vytvořil zcela nový, originální materiál. Příznačnou metodou značky AlfredoVillalba je tzv. muláž (modelování střihu přímo na panně), kdy návrhář nejdřív vytvoří základ modelu, na nějž přidává další látky, kovové ozdoby, případně křišťálové korálky apod. Výsledné modely jsou působivé rukodělné unikáty, které vyžadují 20 až 200 hodin práce návrháře.
V nabídce značky AlfredoVillalba je v současnosti pouze dámská móda, kterou ve značkových buticích doplňuje Diegův výběr tašek a obuviod kreativních a inovativních designérů.
Značka AlfredoVillalba každoročně představuje dvě sezónní kolekce Couture (jeden model se vzhledem k technice zpracování objevuje v kolekci vždy jen v jednom kuse, ale dá se objednat) a dvě sezónní kolekce Haute Couture (přibližně dvanáct exkluzivních modelů). Pravidelné kolekce doplňuje zakázková tvorba a svatební šaty z Ateliéru AlfredoVillalbav Madridu.
Kolekce pro letošní jaro/létovychází z rebelství návrháře a jeho často antagonistických kombinací vysoce luxusního stylus nespoutanými punk-rockovými inspiracemi. Klíčovým prvkem kolekce jsou šaty pro všechny příležitosti – na den, na večer, krátké, dlouhé, na rockový koncert, na večerní gala, na svatbu... Hedvábný tyl zdobený ruční výšivkou, krajky, potisky, křišťály a metalické aplikace, bavlna, kůže a neopren v barevné paletě, kde nechybí charakteristické tóny značky – přírodní bílá a nebesky modrá– tvoří nepřehlédnutelnou kolekci nejžhavější španělské luxusní značky.
O značce AlfredoVillaba
V začátcích se módní dům AlfredoVillalba soustředil nazakázkovou výrobu a budování přímého kontaktu s klientelou a své modely nabízel výhradně ve vlastním obchodě. Nebývalý komerční úspěch vedl k rozšíření značky do několika vybraných multibrandových obchodů v Zaragoze, Madridu a Barceloně. V roce 2008 převzal kreativní vedení syn Diego Villalba, k němuž se po několika málo letech přidal jeho bratr Alfredo s cílem budovat značku a věnovat se globální obchodní expanzi. S přechodem na druhou generaci se značce dostalo více než pouhé generační změny –splňuje parametry současného módního designu a přináší nové trendy, které oslovují zákazníky, módní editory, stylisty i celebrity. Součástí nové obchodní strategie bylo rovněž otevření nového značkového butiku v luxusním kosmopolitním letovisku PuertoBanùs nedaleko Marbelly, který je tak druhým vlajkovým obchodem po butiku na hlavní madridské nákupní třídě, CalleSerrano 68.Značka AlfredoVillalba se těší přízni prestižní klientely z celého světa, oblibě u španělských i mezinárodních celebrit (Paris Hilton, Eva Mendes, Elsa Pataky, AriadneArtilles, Paula Echevarria...), její modely jsou často k vidění na titulních stranách módních magazínů, v módních editorialech(Vogue, Elle, Marie Claire, Cosmopolitan, Grazia, Smoda, Horse...) a na červeném koberci.
Kreativní ředitel Diego Villalba
Diego Villalba původně nesnil o kariéře v módním průmyslu. Vystudoval ekonomii na prestižní Univerzitě San Pablo v Madridu, ale v devadesátých letech při svých cestách po Evropě, kdy měl možnost setkávat se s kreativními řediteli předních módních domů, si uvědomil, že může vytvořit vlastní estetický ideál a propadl kouzlu módy. V roce 2000 začal pracovat ve společnosti AlfredoVillalba nejprve jako stážista a postupně sivyzkoušel všechny oblasti práce společnosti. V roce 2001 absolvoval studium módy na prestižním IstitutoMarangoni v Miláně, kde vynikal jako perfekcionista posedlý dokonalým zpracováním a stejně jako jeho otec vášní pro nejvybranější a inovativní materiály.
SIMPLE conceptstore představí v dubnukolekci jaro/léto 2014 luxusní španělské značky AlfredoVillalba. Slavnostní zahájení proběhne při příležitosti Prague Fashion Night 27. března. Pop-up store potrvá do konce dubna 2014.
www.simpleconcept.cz
www.facebook.com/simpleconceptstore