Share |

Report: Konference o internetové reklamě IAC v pěti SMS

Každý svých SMS strůjcem.
foto JK

"To opravdu důležité z takových akcí se dá shrnout tak do pěti SMS," hučelo před začátkem konference skepticky jedno nejmenované eso české reklamní branže. Nebudu Viléma jmenovat, kdo ví, jaké fialové kouzlo by na mě seslal.

Trochu jsem se ošila: Internet Advertising Conference zabrala skoro celý den a v hotelu Clarion, kde se 12. 4. konala, nebylo zrovna útulno. Nakonec se ukázalo, že i když měl Vilém do nemalé míry pravdu, stálo za to tam být; koneckonců, ty své SMS si musí najít každý podle momentální potřeby. I reakce na jiných internetech tomu nasvědčují - zatímco někoho zaujaly nadšené prezenace plné superlativů o tom báječném vzrušujícím světě a poslal by z nich SMS hned několik, já jsem se na takových ošívala a SMS ze schůze SSM bych teda neposlala.

Co vypadalo jako zásadní a zároveň to může být k užitku i laskavému čtenáři?

1) Příslib je duší reklamy (Samuel J. Johnson). Ať je sranda to číst (Leo Burnett). Spotřebitel si pamatuje každé příkoří.

(Vilém Rubeš, Statue)

2) Nadávají vám na facebooku? Vlídně jim napište do pošty - když o ně někdo projeví zájem, zkrotnou.

(Marek Prchal, publicista)

3) Mobilní připojení strmě roste. Facebook má být passé tak do tří let.

(Ján Simkanič, Internet Info / SPIR)

4) Slepě se řídit grafy o návštěvnosti je cesta do pekel. Nezapomeňte na zásady, se kterými jste začínali.

(Martin Malý, publicista)

5) Velký humbuk můžete udělat i skoro zadarmo, potřebujete jen čas (a trochu chucpe).

(Olga Biernatová, Kniha Zlín)

Více na iac.spir.cz/2012/


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.