Share |

Louis Vuitton Jaro/léto 2012

Reklamní kampaň Louis Vuitton Jaro/léto 2012
foto: Steven Meisel, models: Kati Nescher, Daria Strokous

Jaká bude nová kampaň od ikonické značky LV? Víme to, a přímo od zdroje.
„V této nové reklamní kampani jaro/léto 2012 se dokonale odráží duch sezonní kolekce,“ hovoří Marc Jacobs, umělecký ředitel značky Louis Vuitton. „Fotografie Stevena Meisela zachycují celkový tón a strukturu kolekce – její lehkost, anglickou krajku, nadýchané vrstvy organzy… Celkový dojem je velmi jemný a sladký, ale zároveň i odvážný a grafický.“

Téma reklamní kampaně značky Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2012 – módní přehlídka - navazuje na předchozí sezonu. Modelka sestupuje ze sněhobílého pouťového kolotoče, který jako by byl vyroben z cukru, a ocitá se v pastelově růžové cukrárně. Jako veteránské limuzíny z kampaně pro sezonu podzim/zima, i tyto kulisy, které byly pečlivě vyrobeny a naaranžovány v newyorském studiu, a samozřejmě různé nadýchané zmrzlinové poháry, představují ideální prostředí pro slaďoučké, nadýchané modely z kolekce Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2012.

Vycházející hvězdy mezi modelkami - Daria Strokous a Kati Nescher – oděné do stěžejních modelů sezonní kolekce, včetně romantických šatů z anglické krajky, žensky elegantních šatů zdobených štrasem, cvoky a květinovými aplikacemi, a kostýmů v pastelových barvách s bílými krajkovými límci, ochutnávají z lákavé nabídky cukrárny. Dalšími hrdiny série devíti reklamních snímků jsou doplňky: a mezi nimi zejména Lockit z průhledného nylonového voile (první look přehlídky), Speedy z pudrované, bělené krokodýlí kůže a špičaté pantoflíčky v pastelových barvách a s kovanou špičkou, malým šněrováním nebo řadami titěrných knoflíčků. „Atmosféra je velmi kouzelná, zvláštní,“ doplňuje Marc Jacobs. „Jsem si jist, že na jaře bude vypadat nádherně a svěže.“

Isabelle des Garets, reklamní ředitelka společnosti Louis Vuitton, vysvětluje: „Marc Jacobs a Steven Meisel znovu vytvořili nádhernou kampaň, která nejenže zachycuje romantiku a lehkost, která byla patrná na módní přehlídce, ale vyjadřuje ji úplně novým a hravým způsobem – navíc stylem, který je značce Louis Vuitton vlastní.“

Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2012 bude mít premiéru v mezinárodních titulech časopisů v únoru 2012.
Fotograf: Steven Meisel, modelky: Kati Nescher, Daria Strokous, styling: Karl Templer,  Makeup: Pat McGrath, Vlasy: Guido Palau


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.