Honim si triko je módní značka (v odborném žvýkačkovém slangu též
"fæšn bræénd") která vznikla v listopadu 2012.
A Honim si triko čtenářům protišedi vzkazují:
"Chceme oblékat lidi kteří se rádi profilují. Lidi, kteří vědí, že to co je sexy, je v hlavě. Milujeme lidi kteří chápou absurditu věty "Jak se máš?". Milujeme lidi, které nebaví bavit se na prvním rande o škole a práci. A milujem sebevědomí. Fakt hodně. A Dylana Morana. Nos si co tě napadne. Neboj se být kým chceš! Važ si ostatních. ... A občas se prostě vychčij do omyvadla.
Jsme Generace Y, generace lidí závislých na brandech. Zvykli jsme si na to, že oblečení je reklamní prostor velkých módních značek. Na druhou stranu, fajn. Všichni se nějak identifikujem. Byť jsme při tom skoro stejní. :) (...) Ale představme si, že by bylo možné oblečením vyvolat akci. Že by se na vás celý den lidé usmívali. Jen proto, že na sobě máte něco jiného než něčí logo. A nemusí to nutně být názor. A vlastně to může být jenom totálně uhozená kravina.
Před nedávnem jsem na Andělu potkal slečnu, která měla na zádech kožené bundy rukou napsáno "F*ck FB. And by the way, I'm fine.". Hrozně mě to potěšilo. A nejen proto, že někdo uvažoval takhle. Je to hloupý a inteligentní zároveň. Je to naivní, sebevědomý a sexy.
Moje nejoblíbenější marketingová kampaň v oblasti módy je už skoro tři roky stará kampaň DIESELu. Kampaň s claimem "Be stupid".
Kdo je Honim si triko: Míra Podorský (Copywriter a Kapitán), Bambi
Christa (opravdu šikovná fotografka) a Tereza Příhodová (naše
nejmilejší stylistka).
A rozhodně se nechcem profilovat jenom jako "ti co dělaj vtipný
trička". Nechceme negovat styl a krásu. Kluci maj nosit dobře
vypasovaný saka, dobře střižený kalhoty a elegantní boty. A trička.
Samozřejmě. :) Ale žádný supermany, geek motivy, nebo motivy seriálů.
To nás neba.
Představte si, že vyrobíme triko s nápisem "nejsem revizor". Nejen že
se s ním ráno stanete hvězdou tramvaje.... taky s tím možná potrápíte
nejednoho zaměstnance Dopravních podniků."