Značka Lush vytvořila nové mýdlo, z jehož prodeje bude celý výtěžek věnován charitativním organizacím pomáhajícím v Japonsku postiženém přírodní katastrofou.
Mýdlo má tvar japonské vlajky a má kokosovou vůní (známou z již nevyráběného mýdla I Should Coco). Je velmi jemné a skvělé i na citlivou pokožku, jeho cena je 150 Kč.
Firmu Lush neštěstí v Japonsku nesmírně zarmoutilo. Stalo se pro ně velice osobní záležitostí, protože firma má v Japonsku 145 obchodů a továrnu s 1600 zaměstnanci. Někteří z nich s celými rodinami přišli o všechno. Mnoho zákazníků již Lushi vyjádřilo svou podporu a ptali se, jak mohou pomoci.
První várka příspěvků od Lush půjde organizaci Fairtrade Touhoku. Ta je malou organizací snažící se pomáhat zejména těm nejvíce potřebným a zranitelným, např. starým a postiženým lidem a dětem. Poskytují základní věci jako jídlo, přístřeší, dále pomáhají spřízněným a příbuzným lidem, aby se našli, pozvedávají ducha všech postižených kreativními projekty (květiny do dočasných přístřešků apod.). Mají i dlouhodobé plány např. na podporu zaměstnanosti, až se země vzpamatuje z katastrofy a začne se pracovat na její obnově.
Lush se však nechce omezovat pouze na jednu organizaci, proto má své lidi na místě, kteří budou dále sledovat, kde je aktuálně potřeba pomáhat, protože potřeby lidí postižených katastrofou se neustále mění. Další organizace, kterým Lush přispěje, budou zřejmě: Peace Boat, Japan Chernobyl Foundation, SORA. Lush děkuje, že pomáháte!
Pro mýdlo Japanese Aid a kompletní nabídku kosmetiky vyráběné eticky a bez testování na zvířatech zavítejte do prodejny v OC Palladium, nebo na www.lushcz.cz.