Videohovor na Instagramu mezi Gigi Hadid a jejím dobrým přítelem Jeremym Scottem odhalil příští designérskou spolupráci společnosti H&M. Ta bude letos s kultovní módní značkou MOSCHINO. Jeremy Scott, který se v roce 2013 stal jejím kreativním ředitelem, přinesl této značce novou popovou energii. Kolekce MOSCHINO [tv] H&M bude k dostání od 8. listopadu online a ve vybraných prodejnách H&M po celém světě.
Videohovor Gigi Hadid a Jeremyho Scotta byl promítán na digitálních obrazovkách v rámci výroční MOSCHINO párty na festivalu Coachella v Kalifornii a o půlnoci živě odvysílán na @hm. Jeremy a Gigi měli na sobě první kousky z nové kolekce MOSCHINO [tv] H&M. Ta bude plná života, hravosti a humoru, díky čemuž je tato módní značka v současné době jednou z nejoblíbenějších. Jeremy navrhl pro H&M kousky jak pro ženy, tak i pro muže. Nebude chybět ani celá řada zajímavých doplňků a navíc i několik překvapení.
„Jsem kolekcí MOSCHINO [tv] H&M skutečně nadšený! Mojí celoživotní prací je spojování lidí prostřednictvím módy a díky této spolupráci mohu oslovit ještě více lidí než kdy dříve,“ říká Jeremy Scott, Creative Director, MOSCHINO.
„MOSCHINO [tv] H&M je dnes v módě skutečně dokonalým propojením, protože skvěle kombinuje pop, streetovou kulturu, loga a také glamour. Jeremy je úžasný – umí se módou bavit a dokáže tak oslovovat své příznivce z celého světa.“ říká Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor, H&M.
Kampaň MOSCHINO [tv] H&M je naprosto inovativní televizní koncept, který využívá sociální i tradiční média. Zapojuje tak do hry několik platforem – a nabízí působivý nový „zapping“ zážitek v digitálním světě.