Share |

Češi vybírají nejoblíbenější Knihu roku 2013

foto: pořadatel akce

Internetové knihkupectví Martinus.cz vybírá nejlepší knihu roku 2013. Vítěze ve čtyřech kategoriích vybírají sami čtenáři, volit budou nejlepší knihu roku 2013, nejlepší vydavatelství a nejlepšího českého a překladového autora.
 
Knihy mohou účastníci hodnotit přímo na stránkách www.martinus.cz pomocí hvězdiček (od 1 – úplně špatné po 5 – výborné) a slovního hodnocení. „Myslíme si, že knihy by měli hodnotit sami čtenáři, protože oni sami nejlépe ví, které příběhy stojí za přečtení a zapamatování,“ říká Dušan Murčo, country manager internetového knihkupectví Martinus.cz. Za své hlasování bude několik hodnotitelů také odměněno. Martinus.cz připravil pro několik z nich dárkové poukázky v hodnotě 7,5 tisíce korun.
 
Mezi nejprodávanější žánry loňského roku patří erotické romány a severské detektivky. „Víme, že prodej a čtenářská oblíbenost nejsou to samé, proto jsme zvědaví, jakou knihu vyberou čtenáři,“ vysvětluje Murčo. Nejprodávanější knihou roku 2013 byla knížka Padesát odstínů temnoty. Nejprodávanějším autorem se v minulém roce stala EL James. Druhým nejprodávanějším autorem byl Dan Brown, třetím poté Jo Nesbo. Nejprodávanějšími českými autory byli Zdeněk Pohlreich a Petr Ludwig.
 
Více informací o ceně Kniha roku 2013 najdete na webových stránkách akce. Komentáře čtenářů můžete sledovat na sociálních sítích pod #kniharoku2013. Akce trvá do 9. června 2014.
 
facebook knihkupectví Martinus.cz
 
- - -
 
Martinus.cz je internetové knihkupectví, které v České republice funguje od roku 2012 a momentálně patří mezi nejznámější internetová knihkupectví v ČR. Kromě jedné z největších nabídek na trhu – více než 150.000 titulů - a skvělého zákaznického servisu, stojí Martinus.cz za několika projekty pro nadšence knih - úspěšnou vědomostní soutěží Knižní výzva, akcí Knižní hrdina či svátkem všech knihomolů Dnem nepřečtených knih. Úspěch má také geocachingová knižní hra Knihoběžník. Martinus.cz patří mezi jedny z nejúspěšnějších firem na sociálních sítích v ČR – v roce 2013 získal cenu Tweet roku za nejlepší firemní komunikaci na Twitteru.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.