Herzogenaurach, Německo (19. září 2017) - Globální sportovní značka PUMA oznamuje dlouhodobé partnerství se zpěvačkou, herečkou a producentkou Selenou Gomez, která bude se značkou spolupracovat při designu produktů a v rámci marketingových kampaní. Selena začíná s PUMOU spolupracovat okamžitě, poprvé se objeví v nejnovější kampani na dámskou obuv Phenom.
„Být novým členem rodiny PUMA je pro mne vzrušující,“ říká Selena Gomez, „PUMA tvoří trendy, když jde o kombinování sportovního oblečení a módy. Je skvělé nejen sledovat vliv této značky na styl a kulturu, ale stát se toho i součástí. Doufám, že se nám společně povede vytvořit něco speciálního. Už na několika cool projektech pracujeme.“
Selena a PUMA jsou skvělou dvojicí, a to hned z několika důvodů: Selena výborně odráží hodnoty značky, má vliv na mladé ženy, drží se svých názorů, je kolem ní rušno a dokáže si jít za svým úspěchem. Její aktivity pro PUMU se neomezí na fotografování pro kampaně, ale bude aktivním hlasem, jenž má oslovit zákazníky. Třešničkou na dortu bude společná činnost v charitativní oblasti, kterou si Selena vybere.
„Selena je autentická, kreativní, talentovaná a opravdová osobnost. Představuje ideální ženský vzor dnešní doby,“ říká Adam Petrick, Global Director for Brand and Marketing, PUMA, „nedávno ukázala, jak silná dokáže být. To, s jakou otevřeností a upřímností se svěřila o svém životě s onemocněním lupus, jasně ukázalo její sebedůvěru, duševní rovnováhu a odhodlání. Selena je pro PUMU perfektním partnerem, protože se nebojí výzev, které dnešní svět přináší. Bojuje a je vytrvalá – přesně jako PUMA. Nereprezentuje pouze naši značku, ale pomáhá definovat a posilovat zaměření na pozici žen ve společnosti.“
Zaměření značky na ženy bylo v posledních letech znovu posíleno a bude i nadále růst.
Sledujte @PUMA Facebook, Twitter, Instagram a Snapchat pro další informace.