"Pro naši reklamní kampaň na sezonu podzim/zima 2012-2013 jsme chtěli dále rozvíjet téma, které slavilo tak velký úspěch na naší módní přehlídce," vysvětluje umělecký ředitel Louis Vuitton, Marc Jacobs. "Naším cílem bylo takovým filmovým způsobem zpracovat téma elegantního a stylového cestování a romantiku spojenou s tím, že člověk někam jede, s někým se setká, pozoruje ubíhající krajinu za oknem..."
Interiér vlaku Louis Vuitton Express, jehož 'zjevením' vyvrcholil
pařížský týden módy, byl zrekonstruován se všemi extravagantními
detaily v newyorském ateliéru. Samotná lokomotiva už vyjela za dalším dobrodružstvím - napříč dvěma kontinenty nabrala směr východ a její příjezd na slavný Bund v Šanghaji 19. července.
Tato kampaň, kterou nafotil Steven Meisel, je první reklamní kampaň značky Louis Vuitton, která tak věrně kopíruje prostředí a atmosféru módní přehlídky. Na vytvoření věrného a prokresleného prostředí, které evokuje romantiku spojenou s cestováním - tradiční prvek v odkazu značky Louis Vuitton, bylo vynaloženo velké know-how a pozornost.
Deset modelek-cestovatelek doprovázejí čtyři portýři. Modelky prezentují prodloužené siluety písmene A, opulentní brokát a bohaté zdobení nápadnými bižuterními knoflíky. V duchu tradičního tématu cestování se na zavazadlech opět představil kultovní vzor Monogram. Na zavazadlech i taškách, které jsou v zavazadlových přihrádkách nebo v rukou portýrů, se objevují však i jiné vzory - v motivu Monogram vyšívaný Sunshine Express, černobílý Leopard a nádherný Transsibérien s bižuterní sponou a barveným kozím vlasem.
"Všechny naše krásné cestovatelky jsou na imaginární cestě, což Steven Meisel velmi pěkně zachytil na svých fotografiích pro kampaň," pokračuje Marc Jacobs. "Nedokážu si představit nikoho jiného, kdo by uměl vytvořit takovou scénu - vlakový vagon plný mladých žen a portýrů, aby to mělo stále lehkost a romantiku. Dívky jsou oblečeny do velmi opulentních modelů, ale vše působí lehce a kouzelně - a na fotografiích to krásně vynikne."
Kampaň Vuitton podzim/zima 2012-2013 se sestává z 10 jednostránkových a dvoustránkových vizuálů a bude mít premiéru v srpnových číslech světových titulů.
Fotografie: Steven Meisel
Vlasový styling: Guido Palau
Styling: Karl Templer
Makeup: Pat McGrath
Společnost Louis Vuitton je synonymem umění elegantního cestování již od roku 1854. Kultovní kufry, zavazadla a tašky jsou již mnoho let věrnými společníky cestovatelů na celém světě. Po příchodu Marca Jacobse na pozici uměleckého ředitele v roce 1997 se společnost začala navrhovat i dámskou a pánskou konfekci (ready-to-wear), boty, hodinky a šperky. Louis Vuitton provozuje exkluzívní síť obchodů na celém světě.