Velký výběr, spousta velikostí včetně těch velikých... touhle cestou jdou stovky značek. Brandy Melville - americká firma založená a dodnes šijící v Itálii - na to jde přesně opačně.
Jejich odvaha je v dněšní politicky korektní době docela zajímavá. V Americe už nemůžete tlouštíkovi říst tlouštíku, pokud nechcete riskovat, že vás zažalují - a pokud jste firma, můžete kvůli "diskriminaci" taky rychle skončit. Brandy Melville, urban oblečení pro milovníky současné módy, do toho ale jde. Přijdete k nim do obchodu, kouknete na štendr - a všechno oblečení má velikost S (případně "one size," když je to třeba šála). Zcela mimořádně najdete M, do kterého se ale narve jen minorita populace. Není to nutně jen pro mladé, firma sama tvrdí, že si u ní najdou něco lidi každého věku a nezaplatí nijak horentní sumy - a jak ukazuje jejich web, je to pravda, tedy pokud nehledáte striktně krimplen.
Funguje to lépe, než kdo čekal: Firma je nyní zejména na Západním pobřeží nejvíc trendy: podle průzkumů předstihla úplně všechny konkurenty.
Může vám být 60 a najdete si pěkné tričko nebo svetr. I 80. Ale musíte být štíhlá. Je to diskriminace? Je to v pořádku? Je to dělané na efekt, aby se o BM mluvilo? Je svaté právo každého výrobce šít jen pro určitou skupinu lidí - ať už je důvod jakýkoli? Nebo by firmy měly jít zákazníkům naproti? My se kloníme spíš k volnému trhu, ale někteří jiní, zejména američtí zákazníci, to považují za nehoráznost. Co si o tom myslíte vy? Klidně se vyjádřete na našem facebooku ZDE. I neklidně :)