Share |

Značkový Santa

Jak by vypadal Santa Claus inspirovaný digitálními společnostmi?

Santa Claus - velký bradatý muž v červeném, s třesoucím se břichem a nakažlivým "ho, ho, ho" smíchem. Každý ho zná a ve vánočním čase je prakticky nemožné se jeho podobiznám na milion způsobů vyhnout. Legenda říká, že se současnou podobou Santa Clause přišli marketingové kampaně Coca Coly. Legenda se sice mýlí (zdroj zde), ale marketingovým géniům v Coca Cole je nutné uznat, že tuto podobu Santu ztvárněnou ilustrátorem Haddonem Sundblomem (zdroj zde) dokonale zpopularizovali. Dovedete si však představit, že by do podoby Santa Clause mohly mluvit současné digitální brandy?
Představte si, že by současného Santu nadizajnoval například Google. Rozdával by dárky podle historie prohlížečů? A co Spotify Santa? Museli byste si poslechnout tři reklamy a až poté byste dostali svůj dárek. S Tinder Santou by šťastné a veselé začali až po potáhnutí doprava.
Santa Clause ve stylu Snapchatu, Tindru, Spotify, Instagramu, Googlu, Facebooku a BuzzFeedu si představili v ShopAlike, kde vznikl projekt Značkový Santa. Prohlédněte si galerii a vyberte toho, který se vám líbí nejvíce.
 


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.