„Wear Bound odráží určitý směr, lifestyle. Věci, kterými se obklopujeme, jsou více než materiální hodnotou. Móda je informací, systémem, v němž adresát neverbálně komunikuje a – směrem k pozorovateli – interpretuje ve sdělení.“ S touto proklamací byla založena volná designová platforma, jejíž autoři si během vzniku produktů zakládají na konceptuálním přístupu, výběru kvalitních materiálů a 100% české výrobě.
Ukázkovým příkladem tohoto přístupu je kromě šperků také nová kolekce trik We are not alone, při jejíž realizaci autoři využili negativů sto let starých fotografií, které zkombinovali s prvky Star Wars.
„Byla to docela výzva. Vybrat z asi 1000 negativů nejvhodnější, ty pak převést do pozitivu a vyzkoušet jak budou fungovat s naším nápadem dát jim určitou nadčasovost a fantaskní rozměr“, dodává k motivům Matěj. Trika jsou na zadní straně doplněna logem značky a nápisem „We are not alone“.
Designová platforma startovala na podzim s dvěma produktovými řadami designových šperků - náramky s kotvou a náhrdelníky se srdcem si za krátkou dobu našly mnoho příznivců a zákazníků.
Základem šperků jsou kovové komponenty, opatřené povrchem z drahých kovů, které je chrání před opotřebením. Klasické stříbro bylo nahrazeno hypoalergenním Rhodiem pro stabilní stříbrnou barvu, 24-karátové zlato je legováno Indiem jež mu dává specifický odstín, jako srdcovku ale autoři uvádějí povrch ze 24-karátového růžového zlata. Kotvu doplňují pásky z pravé kůže nebo jachtařského lanka. Co je na náramcích nejvíce sympatické, je možnost uvázání a utažení na jakýkoliv rozměr ruky a unisex mód.
Náhrdelník se srdcem je klasický dámský šperk, z nějž vyzařuje designová čistota, nezatížená kýčem. WearBound.com není jen online obchodem, ale také fashion blogem, na kterém autoři upozorňují na originální produkty, akce či nové designové obchody. Projekt má současně Instagram @wearbound. Produkty Wear Bound naleznete také ve vybraných designových obchodech v Praze a Brně.