Share |

Terranova přináší projekt Hit The East!

 
Terranova, značka oblečení pro mladé trendy lidi s 'demokratickými' cenami, přichází s novým projektem“Hit The East”.
Od 7. února přináší Terranova speciální příspěvky z oblasti umění, módy, filmu a webu. Ty ukážou Sofii, Varšavu, Moskvu, Bělehrad a Prahu tak, jak tato města ještě nikdo nepředstavil. Abyste tahle úžasná města poznali, navštinte adresu terranovastyle.com a vstupte do sekce “Hit The East” - dozvíte se zajímavé věci, díky kterým budete chtít tahle města zažít na vlastní kůži.
Co na městě zaujme bloggera, stylistu, designera nebo fotografa, kteří v něm žijí nebo pracují? Jaké akce mají největší dopad? Jaká je nejoriginálnější a nejužitečnější místní iniciativa? A kde můžete slyšet nejlepšího DJe nebo dostat nejchutnější snídani? Najděte odpovědi na  “Hit The East!”.
 
Terranova začala hledat očima lidí, kteří v těchto městech žijí. Ti umějí druhým ukázat, co se děje, a udělat to nekonvenčním způsobem. “Hit the East” je neobvyklá a autentická turistická příručka, kterou obohacují události i nápady (malé i velké), které mají co nabídnout lidem s nejrůznějšími zájmy.
 
Tady jsou protagonisté:
Boris and Georgi jsou fotografové a filmaři. Žijí a pracují v centru Sofie a po městě jezdí na kolech. Mají rádi dobré jídlo a dobrou společnost. Nenajdete je v posh klubu na hlavní třídě - radši se po nich podívejte v některém z míst, která doporučují!
 
Isidora Krstic je výtvarnice, která je pořád v pohybu. Hledá skryté poklady Bělehradu a sdílí je se světem.
 
Judyta Grodzicka se narodila v Polsku a nyní žije v Miláně. Odmala je specialistkou na módu; miluje Varšavu, město plné kontrastů, kterému se kdysi přezdívalo Paříž východu.
 
Terézia Bělčáková se narodila v roce 1986 na Slovensku. Odmala je jejím největším koníčkem fotografování. Miluje muziku 50. a 60. let, synthipop let 80., cestování, plavání, módu, literaturu a burlesku.

Vita Aniskova je ruská novinářka, překladatelka a studentka módního návrhářství.  To nyní studuje v Benátkách na IUAV University a na praxi chodí k jednomu z nejvýznamnějších italských výrobců koženého zboží. Když se vrací do Moskvy, rozhlíží se kolem sebe s novým, zvědavým a etnografickým pocitem; hledá inspirace, detaily a chvíle, jaké v Bel Paese nenachází.
 
Konečně tedy přichází způsob, jak "číst" východní Evropu mladýma cool očima - skrz příběhy a obrázky, které přibývají každý týden. Budeme procházet obchody, butiky, kavárny, čtvrti měst, umělecké prostory a vše, co přitahuje kreativní "antény". Výsledky budou zveřejňovány anglicky i v místních jazycích.
 
Sdílení těchto informací vytvoří komunitu Terranova Community - v ní se dozvíte o místech, kam se vypravit, a můžete navázat nová přátelství. Společným jmenovatelem je vždycky "udělej si sám."  Což je přesně ten look, jaký nabízí značka Terranova.
www.hittheeast.com


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.