Share |

SOLO MÁ TAŠKY A KOŠE NA POLÍNKA KE KRBŮM

 Úhledně vyskládaná polínka a příjemná vůně z nich ke krbům zkrátka patří. Jenže i zde často narazíme na Nerudovskou otázku KAM S NÍM? Ideální by bylo úložiště, které nejen hezky vypadá, ale také se v něm dá dřevo pohodlně přenášet. Přesně tuto kombinaci nabízejí novinky tradiční české značky SOLOmaxi tašky na krbové dřevo a koše na krbové dřevo a pelety. Tato „zavazadla“ na dřevo nejenže výborně vypadají, ale také mají nosnost až 100 kg a jsou opatřeny speciální nepropustnou vložkou, která zabrání zašpinění interiéru. Jedno ze čtyř barevných provedení (béžová, hnědá, šedá a černá) bude navíc slušet každému interiéru. 
(NÁŠ REDAKČNÍ TIP PO ZKUŠENOSTECH S OBDOBNOU TAŠKOU: SKVĚLE SE HODÍ TAKÉ NA DALŠÍ ÚČELY, I PRO LIDI, CO O KRBU JEN SNÍ. KOŠ NA PRÁDLO, KOŠ NA KLUBKO, KOŠ NA NOVINY...)
Příjemný, oku lahodící prostor kolem krbu je stejně důležitý jako krb sám. Rozházená polínka, či nečistoty ze dřeva na podlaze zcela zničí celkový romantický dojem zapáleného krbu. 
Fakt, že se dá dřevo nejen úhledně skladovat, ale také velmi pohodlně přenášet potvrzují novinky SOLO:
 
SOLO Maxi tašky na krbové dřevo – velmi pevné, objemné tašky z juty unesou až 100 kg náklad. Snadno se přenášejí a díky nepropustné vnitřní vrstvě tašky nehrozí žádné znečištění interiéru. Dřevo vyskládané v tašce vypadá velmi stylově, a pokud se rozhodneme tašku mimo topnou sezónu nevyužívat, jednoduše ji složíme do malého balíčku. Na výběr jsou čtyři barevné varianty – přírodní béžová, tmavě hnědá, šedá a černá. K dostání v hobby obchodech Bauhaus, Hornbach a Unihobby za cenu od 280 - 320 Kč. Více na www.solo.cz
 
SOLO Koše na krbové dřevo a pelety – designové koše představují báječnou alternativu uložení dřeva a pelet i snadného přenášení. Koše jsou vyrobeny z přírodní juty a jsou opatřeny nepropustnou vnitřní vrstvou, díky které nehrozí znečištění interiéru. Součástí balení jsou 3 plastové vzpěry, díky nimž koše drží svůj tvar, i když nejsou zcela naplněné. Na výběr jsou čtyři barevné varianty – přírodní béžová, tmavě hnědá, šedá a černá. K dostání v hobby obchodech Bauhaus, Hornbach a Unihobby za cenu od 390 - 450 Kč. Více na www.solo.cz
 
Ať už se chystáte dřevo uskladnit kdekoliv, nezapomeňte před koncem topné sezóny vyčistit spalinové cesty. V zimě budete za tuto přípravu velmi rádi. 
 SOLO Čisticí poleno – čistič spalinových cest – poleno, které chemickou cestou odstraňuje nečistoty a usazeniny ze spalinových cest kamen, krbů
a pecí. Zvyšuje průchodnost rour a komína, tím zároveň zvyšuje účinnost kamen nebo krbů. Zajistí ideální stav spalinových cest v intervalech mezi zákonem předepsaným mechanickým čištěním. Doporučená frekvence použití je dle četnosti topení jednou za dva až tři měsíce. K dostání v hypermarketech Albert a hobby marketech Bauhaus, Hornbach, OBI a Unihobby od 169 Kč. Více na www.solo.cz
 
 Ukázka principu fungování Čisticího polena SOLO:
 
 
 
 
 
Česká společnost SOLO MATCHES & FLAMES, a.s. je pokračovatelem dlouholeté tradice výroby a prodeje zápalek, která vznikla počátkem 19. století v Rakousko-Uhersku. Společnost obchoduje se zápalkami a ostatním plamenným zbožím značky SOLO, které odpovídá všem zákonným předpisům a normám a je pravidelně testováno v příslušných zkušebnách. Klasické ochranné známky zápalek (The ScissorsThe KeyThe Pipe atd.), které společnost vlastní, slouží dlouhodobě k podpoře prodejů zápalek. Mezi současné produkty však nepatří pouze standardní a domácnostní zápalky, ale také dlouhé krbové zápalky, zapalovače, podpalovače ohně, svíčky, sortiment ke grilování a pro topnou sezónu.
V loňském roce firma SOLO exportovala do 14 zemí – Bulharsko, Dánsko, Finsko, Francie, Lotyšsko, Německo, Norsko, Polsko, Rakousko, Řecko – Kypr, Slovinsko, Spojené arabské emiráty, Švédsko a Velká Británie. Na domácím trhu, tedy v Čechách a na Slovensku, firma SOLO distribuuje zápalky a jiné plamenné produkty především pomocí obchodních řetězců, velkoobchodů s potravinami, drogistickým zbožím a tabákových firem. SOLO MATCHES & FLAMES, a. s. má 90% podíl na českém trhu a 60% podíl na slovenském trhu v prodeji zápalek.
Strategií společnosti je zachování tradiční značky SOLO, při udržení vysokého standardu kvality zboží v segmentu plamenných produktů.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.