Share |

ROXY má merch. Cílí na hudební styly a jejich fanoušky

foto: Roxy

Pro novou sezónu připravil klub ROXY novou kolekci oblečení a doplňků pod značkou Going Underground. Název symbolizuje spojení mezi prostorem jako takovým a jeho kořeny v undergroundu 90.let. Cílem projektu je oslovit fanoušky jednotlivých hudebních stylů jednoduchým, ale odvážným designem. Za ním stojí mladý český ilustrátor a grafik Marek Ehrenberger. První kolekce obsahující techno a dnb trička, brýle, vějíře, špunty do uší nebo náušnice je již k dostání na eshopu a přímo v klubu. Vše vzniklo z lásky k hudbě.
 
Pokud chcete zažít něco speciálního, jdete do podzemí ROXY, které se v 90. letech transformovalo díky uměleckému undergroundu až do nynější podoby. Právě z toho vychází nově založená značka Going Underground, která vznikla za podpory klubu a pro lidi, kteří se rádi baví. V současné době obsahuje první limitovaná kolekce trika pro fanoušky techna a drum&bassu, ve kterých poukazuje na hlavní motivy. “Design trika "Techno je všechno” zobrazuje hudební žánr jako modlitební akt. Zatímco "Drum&bass” vyjadřuje náklonnost a pozitivitu tohoto hudebního stylu.” vysvětluje mladý český designér a ilustrátor Marek Ehrenberger, který dal dohromady logo a návrhy. “Logotyp symbolizuje točité schodiště vibrující elektronickou hudbou a vedoucí do hlubokých pater klubové scény. Tento linkový geometrický rukopis je společně s písmem Pano identitou celé kolekce.” doplňuje.
 
Této linky (doslova) se chce značka držet i nadále a postupně do svého hledáčku dostat více žánrů. “Cílem bylo vytvořit vizuální image, která sama o sobě ukáže jednoduchost, ale motivuje k odvaze ztotožnit se s konkrétním hudebním vyznáním.” říká Anna Kudláčková, která za konceptem stojí. “Člověk by se neměl bát ukázat, že je nějak hudebně orientovaný. Naopak, hudba o nás hodně vypovídá a spojuje nás.” dodává. Celá kolekce je již k dostání na www.shop.roxy.cz a především na vybraných parties klubu ROXY. O celkovou vizuální komunikaci produktů se postaral fotograf a kameraman Honza Kolář. Celou cestu tohoto projektu pak můžete sledovat také na Instagramu.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.