Share |

PUMA Social Club Store startuje novou etapu

Nová kolekce PUMA na tanečnících ArtEdition
foto: pořadatel akce

V samotném centru Prahy je už skoro rok parádní prostor, ve kterém se dajínakupovat stylová trička a tenisky, jen tak sedět s kamarády u kávy, poslouchat příjemnou hudbu a jednou za čas se taky večer bavit tak, jako nikde jinde ve městě. Kdo už v PUMA Social Club Storu byl, ví moc dobře, o čem je řeč. Možná jste tam v rámci kreativních workshopů navrhovali mikiny, možná před Vánoci zdobili cupcaky, možná absolvovali setkání DJů anebo jste tam prostě jen dávali drink a vrtěli bůčky a navazovali nová přátelství. Odteď to bude všechno ještě dál a ještě víc - nový design kavárny, nová kolekce, nové sezení a hlavně nové dobroty!

„Od června, kdy jsme PUMA Social Club Store otevřeli, se nám kolem něj podařilo vytvořit zajímavou komunitu. Její součástí jsou různí umělci, kteří se stali našimi ambasadory, jejich kolegové a kamarádi ze všech možných kreativních oborů a hlavně studenti a mladí lidé, kteří se o nás dozvěděli z médií, jednou přišli na některý z večírků a pak už se stali pravidelnými návštěvníky. Pro ně všechny jsme tohle místo setkávání chtěli ještě více vylepšit. Exkluzivně do PUMA Social Club Storu proto přivážíme výběr z Black Labelu, na kterém s Pumou spolupracují světoví módní návrháři, a otevíráme bistro La Bottega Per PUMA,“ uvedla Lucie Slavíková, marketingová manažerka značky PUMA.

La Bottegaper PUMA
„Nápad propojit originální prostor PUMA Social Club Storu s vyhlášeným kulinářským podnikem La Bottega vzešel od zástupců Pumy a my jsme jej přivítali,“ vysvětlil Ondřej Rákosník z proslulé restaurace La Finestra. „V klubu máme nově svou obsluhu a dodáváme tam naše čerstvé speciality, všechny z nejkvalitnějších italských surovin,“ upřesnil. Návštěvníci PUMA Social Club Storu se tak mohou těšit na čerstvě upečené croissanty a další sladké pečivo, nebo na sendviče a skvělé zeleninové saláty. Tu pravou italskou domácí autenticitu dodává specialitám v La Bottega per PUMA italský kuchař.

„Jsme rádi, že můžeme díky Pumě vyzkoušet i jinou formu našeho fungování. Nabídka v PUMA Social Club Storu bude samozřejmě přizpůsobená zákazníkům, jejich potřebám a požadavkům. Z kvality ale rozhodně neslevíme,“ potvrdil Ondřej Rákosník. „La Bottega per PUMA pro nás představuje jakousi doplňkovou službu. Chceme být tam, kde se setkávají mladí lidé, kde to žije, a budeme rádi, když svým dílem přispějeme k pohodové atmosféře a rozšíříme i návštěvníkům PUMA Social Club Storu kulinářské obzory,“ řekl zástupce La Finestry s tím, že na produkty servírované v netradičním bistru se budou vztahovat věrnostní karty PUMA.

Puma Social Club Store, Maiselova 2, Praha 1

Více na www.facebook.com/kdonespinezaspi
 

http://www.youtube.com/watch?v=BICxyZ-1JfI&feature=youtu.be

PUMA® je jednou z předních světových sportlifestylových společností, která navrhuje a vyvíjí obuv, oděvy a doplňky. Ve své činnosti se snaží pomáhat světu podporou míru, tvůrčího ducha a udržitelnosti podle metodologie SAFE. Ve svých rozhodnutích a jednání se řídí hodnotami spravedlnosti, poctivosti a pozitivního a tvůrčího myšlení. PUMA začíná sportem a končí módou. Její funkční a lifestylové produkty spadají do kategorií, jako je fotbal, běh, motorsport, golf a yachting. Značka Black je výsledkem partnerské spolupráce s uznávanými návrháři, jako je Alexander McQueen, Yasuhiro Mihara a Sergio Rossi. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Tretorn a Hussein Chalayan. Společnost PUMA, která byla založená v roce 1948, dodává své výrobky do více než 120 států, zaměstnává celosvětově více než 9000 lidí a má ústředí v německém Herzogenaurachu, Bostonu, Londýně a Hong Kongu. Více informací najdete na www.puma.com.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.