Německá kosmetika na přírodní bázi Herbacin, jejíž tradice sahá až do roku 1905, je nově k dostání také na českém trhu. Značku si do svého portfolia přivzala firma Berma Group, profesionální distribuční společnost, která obhospodařuje český, slovenský a částečně i polský trh, kde má své vlastní obchodní zastoupení.
Herbacin je kosmetika založená na přírodních složkách a řadí se k vůbec nejstarším přírodním kosmetikám v Německu. Značka Herbacin, ač je cenově vhodná pro velmi širokou cílovou skupinu, nabízí vysokou kvalitu a také záruku, že:
Zavítejte do drogerie Rossmann nebo na web lékáren Dr. Maxe
„Portfolio kosmetiky Herbacin je velice komplexní a zahrnuje péči o celé tělo. Z každé řady jsme se snažili vybrat to nejžádanější, proto nyní představujeme na českém trhu – na základě preferencí zákazníků na německém i ostatních zahraničních trzích, nejoblíbenější produkty. To je však teprve začátek, nabídka bude určitě postupně rozšířena,“ upřesňuje Branislav Gaňa, Managing Director Berma Group a dodává: „V současné chvíli jsme zalistovaní v síti drogerií Rossmann, v e-shopu Dr. Max a u různých nezávislých internetových prodejců. Nadále ale rozšiřujeme distribuční cesty, aby byl Herbacin k dispozici zákazníkům po celé republice. Jsem si jistý, že si tuto kosmetiku zamilují.“
Herbacin pro vlasy, ruce i tělo
Ve velké oblibě jsou po celém světě výrobky určené pro každodenní péči jako krémy na ruce a produkty určené pro péči o nohy. Vedle těchto produktů nabídne v České republice Herbacin také základní vlasovou péči - šampony (pro poškozené vlasy, mastné a normální) a kondicionéry. Nechybí však ani sprchové gely nebo zvláčňující mléko na tělo.
Postupný růst na českém trhu
Řada Herbacin bude postupně rozšířena o další produkty FOOT CARE, které potěší zejména v letních měsících. Zákazníci se mohou těšit také na krémy z řady péče o obličej HERBACIN FACIAL CARE. Ta bude doplněna výrobky pro citlivou pokožku z řady SENSITIVE CARE. S přihlédnutím na nárůst spotřeby pánské kosmetiky bude na domácí trh uvedena také řada pro muže „CAMOUFLAGE“.