V Praze rozdávali kuřákům kapesní popelníčky
Hlavní město Praha připravilo se společností British American Tobacco novou kampaň s názvem „Město není popelník!“. Cílem je minimalizovat dopady po zákazu kouření ve vnitřních prostorách na čistotu okolí restauračních zařízení, kam se kuřáci budou muset přesunout z hospod a barů.
Pořadatelé akce budou informovat dospělé kuřáky o nové legislativě a zároveň na ně apelovat, aby využívali kapesní popelníčky, které jim zdarma rozdají desítky dobrovolníků. Kampaň byla odstartovaná včera, kdy dobrovolníci z řad zaměstnanců BAT společně s hosteskami rozdávali popelníčky kuřákům v našem hlavním městě.
”Jsme první společností, která připravila a nabídla kuřákům účinný prostředek, který jim pomůže zbavit se nedopalků ekologicky, bez negativního dopadu na okolí. Jsme rádi, že jsme ukázali směr v řešení této problematiky, který je podle nás dlouhodobě udržitelný a pomůže změnit chování kuřáků, kteří se přesunou z vnitřních prostor na ulici. Naše sdělení je jasné: Město není popelník! – vezměte si jeden z našich kapesních popelníčků a používejte ho vždy a všude, “říká Richard Widmann, General Manager BAT pro střední Evropu.
Úvodní den kampaně bylo rozdáno tisíce kapesních popelníčků, které zabrání zbytečnému znečišťování města. Kampaň bude pokračovat I po zbytek léta.