Tentokrát vám představujeme voňavou novinku Lush v podobě speciální koupelové bomby Error 404, ale i kampaň #KeepItOn, jejíž součástí je i Lush a která startuje již tento pátek 25.11.
Společnost Lush a organizace Access Now spojují své síly, aby vybraly 250 000 £ na podporu digitálních práv. Kampaň #KeepItOn bojuje po celém světě proti státem nařízeným odstávkám internetu.
Kampaň #KeepItOn, která bude zahájena na Černý pátek, poběží na stránkách Lush.com a ve čtyřiceti zemích celého světa, ve kterých budou zaměstnanci a partneři zapojení do lokálních kampaní hovořit se zákazníky o tom, jaký dopad na nás mohou mít digitální práva, a nabídnou jim, aby se do kampaně zapojili podpisem petice na stránkách http://www.accessnow.org/keepiton , která po světových lídrech požaduje, aby nebyl přístup k internetu omezován.
Error 404 je koupelová bomba bojující proti internetovým odstávkám. Od Černého pátku (25. 11. 2016) si ji můžete pořídit v prodejně Lush nebo on-line. Kampaň #KeepItOn má za cíl vytěžit z prodeje tohoto produktu z limitované série 250 000 £ (cca 7,8 mil. Kč) a celý tento zisk věnovat na fond Digital Fund, a podpořit tak kampaně #KeepItOn („zůstaňme on-line“) po celém světě.