Share |

LOUIS VUITTON ON STAGE V LE BON MARCHÉ

foto: LOUIS VUITTON

S blížící se podzimní sezonou LE BON MARCHÉ Rive Gauche skládá poctu – v podobě tematických výloh - aktuálním kolekcím od Nicolase GHESQUIÈRA, uměleckého ředitele dámských kolekcí značky LOUIS VUITTON. 
 
Značka LOUIS VUITTON se inspirovala kolekcí zima 2015 a vytvořila digitální instalaci včetně animací, video performancí a světelných efektů. V centrálním skleněném traktu obchodního domu LE BON MARCHÉ se na pozadí této show představí veřejnosti aktuální kolekce, ikonické modely značky LOUIS VUITTON i kousky z jejích archivů.
 
Nicolas GHESQUIÈRE vybral modely do kolekce New Classics – pro každou z mnoha tváří ženy LOUIS VUITTON.
 
Na pozadí unikátní vizuální a zvukové show se veřejnosti představí ve výlohách reinterpretace legendárních modelů kabelek, které byly navrženy speciálně pro LE BON MARCHÉ Rive Gauche.
 
LOUIS VUITTON NEW CLASSICS
Okamžitě poté, co Nicolas GHESQUIÈRE začal působit u značky LOUIS VUITTON, se návrhář ponořil hluboko do archivů, kde čerpal inspiraci z bohatého odkazu značky pro navrhování ‚novodobé klasiky‘ New Classics – legend interpretovaných v moderním duchu.
• — • — • — • — • — • — •
„VUITTON, to je neustálé kyvadlo mezi minulostí a vysněnou budoucností,“ řekl 
Nicolas GHESQUIÈRE.
• — • — • — • — • — • — •
Mimořádné a inovativně pojaté výtvory probouzejí historii značky a budují na jejích emblematických prvcích. A modely se tak ihned stávají ikonami LOUIS VUITTON.
 
PETITE MALLE
„Kufr již dávno neslouží jen jako věc nutná k cestování; je to otázka proporcí. Petite Malle má velikost ideální pro moderní dobu. Chtěl jsem navázat na historický příběh tohoto modelu a posunout ho do 21. století,“ vysvětluje Nicolas GHESQUIÈRE.
• — • — • — • — • — • — •
Petite Malle, který se poprvé představil v roce 2014 v rámci první módní přehlídky Nicolase GHESQUIÈRA pro LOUIS VUITTON, se okamžitě stal novodobou klasikou.
 
Petite Malle z kůže Épi v odstínu Indigo, exkluzivně v Le Bon Marché Rive Gauche
 
TWIST
Příběh se začíná psát roku 1988, kdy vznikla Trapeze Pochette v kůži Épi a s delikátní sponou, která využívala motivu písmene V v iniciálách LV. O 25 let později se Nicolas GHESQUIÈRE noří do archívů značky a inovuje tuto důmyslnou mechanickou sponu. 
• — • — • — • — • — • — •
Návrhář zachoval původní materiál – kůži Épi, objem a funkčnost, a přidal řetízek přes rameno, jehož délka se dá nastavit – a jeden ze stěžejních novodobých klasik značky je na světě. 
 
Twist z kůže Épi v odstínu Indigo, exkluzivně v Le Bon Marché Rive Gauche
GO-14
Ta nejvyšší pocta první přehlídce Nicolase GHESQUIÈRA pro LOUIS VUITTON, která se konala v nové budově LOUIS VUITTON FOUNDATION, kterou navrhl Frank Gehry. Původ jména: GEHRY/GHESQUIÈRE-OCTOBER 2014 = GO-14. Tato kabelka je jedna z nezpochybnitelných novodobých klasik a své místo v kolekci New Classics si určitě zaslouží. 
 
Kromě přiznané inspirace le malletage, jedním z nejikoničtějších prvků značky, čerpá GO-14 také ze studijních cest Nicolase GHESQUIÈRA po Japonsku. V ‚zemi vycházejícího slunce‘ padl jeho zrak na lodní řetězy, jejichž motiv se záhy objevil na této novodobé klasice.
 
GO-14 z jehnětiny Malletage, odstín Black
DORA
Tato kabelka je inspirována modelem MARCEAU, průkopnickou cestovní taškou, na níž byla použita poprvé kůže Nomade a která založila tradici elegantních dámských kabelek klasických tvarů. MARCEAU oslavila comeback na přehlídková mola v rámci posledních přehlídek značky LOUIS VUITTON – ale tentokrát již pod názvem DORA. Jméno odkazuje na inspirativní ženu, DORU MAAR, která byla múzou PICASSA a jednou ze slavných majitelek modelu MARCEAU. 
 
Ve své reinterpretaci pro 21. století si tato kabelka uchovala svoji eleganci a praktičnost jako stvořenou do města.
 
Při této příležitosti vytvořila značka LOUIS VUITTON kolekci New Classics v limitované edici barev a exkluzivně pro obchodní dům LE BON MARCHÉ Rive Gauche. (KABÁT, TWIST, PETITE MALLE, ŠÁL, BOTY)


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.