Share |

Louis Vuitton: inspirace od včel

foto Louis Vuitton

 
Louis Vuitton slaví příchod jara novou podobou svých výloh, které jsou inspirované medem (As Sweet as Honey) – podle prvního medu sklizeného z úlů instalovaných na střeše hlavního sídla společnosti na pařížské adrese du Pont Neuf.
V dubnu 2009 se společnost Louis Vuitton rozhodla instalovat na střeše svého sídla tři včelí úly – přímo v centru Paříže. Zachování biodiverzity patří mezi jedny z hlavních úkolů v rámci ochrany životního prostředí – představte si, že 35 % potravinových zdrojů na světě závisí na opylování včelami či jiným druhem hmyzu.
V roce 2010 sklidilo 200 000 včel 75 kg nektaru, z něhož byl vyroben zlatý květový med. Tento med je určen přátelům a příbuzným, nicméně se stal pro značku Louis Vuitton inspirací k výzdobě jarních výloh v roce 2011.
Tématická výzdoba As Sweet as Honey bude ke shlédnutí ve výlohách většiny značkových obchodů Louis Vuitton na celém světě do konce dubna.
O společnosti LOUIS VUITTON
Společnost Louis Vuitton, přední světový výrobce luxusního zboží, je synonymem umění elegantního cestování již od svého založení v roce 1854. Její kultovní kufry a další zavazadla jsou věrným společníkem cestovatelů.
Po příchodu Marca Jacobse na pozici uměleckého ředitele v roce 1997 se společnost začala navrhovat i dámskou a pánskou konfekci (ready-to-wear), boty, hodinky a šperky, které jsou v prodeji v exkluzívní síti značkových obchodů ve více než 60 zemích světa.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.