Share |

Knoflík, nebo ponožka? Crowdfunding barevných doplňků jede

Knoflík, nebo ponožka? Crowdfunding barevných doplňků jede
 
Být originální a odlišit se. To jsou hesla, kterými se řídí současná móda a nejen ona. Proč nemít každou ponožku jinou nebo si každý den vzít ke kabátu jiný knoflík? Nejen, že měníte svůj outfit, jak se vám zlíbí, ale také se nenudíte. Na crowdfundingovém portálu hithit.com právě běží dvě kampaně měnící zaběhlé stereotypy. Buďte první, kteří si pořídí novou ponožkovou kolekci nebo unikátní knoflík. 
 
Flashtones, nová česká značka oblečení a doplňků, začíná pěkně od podlahy. Na hithitu nabízí zájemcům ponožky balené po jedné. Kromě toho, že už klidně můžete nechat pračku sežrat sem tam jednu ponožku, vybíráte si ze šuplíku podle své momentální nálady. Každá jinak barevná, obě stejné, se vzorem nebo bez? Ponožky jsou vyráběné z bavlny s příměsí elastanu a jsou samozřejmě českého původu. 
 
Pro zahájení výroby potřebuje Flashtones vybrat 95 tisíc korun. Zájemci, kteří přispějí, mohou získat samozřejmě ponožky a také vstupenku na ponožkou přehlídku. Pro fajnšmekry je navíc připravený Mystery box, kdy o každodenní barevné kombinaci rozhodne náhoda. Nebo osud? https://www.hithit.com/cs/project/1736/flashtones-borime-sterotypy
 
Praktické, stylové a české jsou také unikátní knoflíky Cnoffs. Vymysleli je čtyři mladí kluci, na jejich designu a výrobě pracovali více než rok. Nyní chtějí knoflíky, které můžete stejně jako výše zmíněné ponožky měnit podle toho, v jakém rozpoložení odcházíte do práce nebo jestli máte zrovna modré nebo červené naušnice. A navíc odpadá starost s jehlou a nití. Cnoffs potřebují vybrat 109 000 korun. https://www.hithit.com/cs/project/1919/cnoffs-unikatni-vymenne-knofliky

 


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.