Fresh Eye se v listopadu zaměří na politický marketing, a hlavně na jeho vizuální složku. Jak a za jakým účelem jsou konstruovány obrazy politiky v reklamách a médiích? O tom promluví David Brada, marketingový odborník, ředitel agentury Cream Prague. Teoretický pohled nabídne Karel Komínek, konzultant působící na Institutu politického marketingu. Třetím hostem bude grafický designér Adam Hrubý. Fresh Eye proběhne v úterý 18. listopadu od 19:00 v Trafo Studiu. (FB EVENT)
Obraz versus politický marketing
Politický marketing je nedílnou součástí fungování politiky v demokratických společnostech. Funguje do značné míry jako komerční marketing, včetně důrazu na vizuální složku sdělení. Jaké strategie se skrývají za usměvavými tvářemi politiků, obrazy šťastné rodiny či výjevy zářné budoucnosti? Co je politický marketing a jakou roli v něm hraje vizuální složka?
O tom všem bude řeč na listopadovém Fresh Eye. Praktickou stránku politického marketingu představí kreativec David Brada, který působil v mediální agentuře Attention! Media a nyní vede v agentuře Cream Prague. Další řečník, Karel Komínek, je členem Institutu politického marketingu, který se zabývá výzkumy a reflexí politických kampaní. Praktické fungování brandingu z pohledu grafického designéra popíše Adam Hrubý.
Na Fresh Eye “Obraz versus politický marketing” přijďte v úterý 18. listopadu do Trafo Studia, Čerpadlová 4, Praha 9. Začátek v 19:00.
---
Cyklus Fresh Eye
Význam obrazů a vizuality v současném světě stále roste, ovšem zůstává nedoceněn. Cyklus Fresh Eye, věnovaný tématům vizuální kultury a vizuálních studií, probíhá již čtvrtým rokem. Vystoupila na něm řada hostů z praktické i teoretické sféry. Autorka komiksů Lucie Lomová se zabývala vztahem obrazu a textu, na téma “válečná pornografie” promluvila nositelka ocenění Czech Press Photo Alžběta Jungrová, klipovitost v reklamě i filmu probíral režisér Tomáš Mašín a mezi hosty se vystřídali mnozí další. Na březnovém Fresh Eye vystoupil se svou performancí slovenský tanečník Jaro Viňarský, držitel The Bessie Award.
Fresh Eye od roku 2013 pořádá vysokoškolskou soutěž pro studenty humanitních a uměleckých škol a nově se věnuje také vzdělávání studentů středních škol prostřednictvím interaktivních workshopů.
Více o projektu zde. // Více o vzdělávacích aktivitách platformy zde.