Kabelky Louis Vuitton nemusejí být jen to monogramy pokryté hnědo-hnědé, co znáte z celebrity večírků. Tady jsou nejnovější novinky!
Fotograf: Steven Meisel
Vlasový styling: Guido Palau
Styling: Karl Templer
Make-up: Pat McGrath
Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014
Marc Jacobs svoji poslední kolekci pro značku Louis Vuitton věnoval ženám, které ho inspirují. Reklamní kampaň pro sezonu jaro/léto 2014 navazuje na tento příběh sérií portrétů múz tohoto návrháře.
Před objektiv Stevena Meisela se postavily ženské osobnosti: Catherine Deneuve, Sofia Coppola, Gisele Bündchen, Fan Bingbing, Caroline de Maigret a Edie Campbell, modelka, kterou si Marc Jacobs sám vybral, aby předvedla poslední model na jeho poslední přehlídce. Jednoduché studiové pozadí a minimalistická barevná paleta nechávají vyniknout osobnosti i sezonní variaci kultovní kabelky Noé, která se představuje pošitá peřím, křišťálovým sklem, z aligátoří kůže nebo zdobená flitry v motivu Stephena Sprouse, z měkké teletiny nebo klasického plátna Monogram s neobvyklou černou koženou obrubou.
Poslední přehlídka z dílny Marca Jacobse přirozeně byla oslavou – a v tomto duchu se nese i reklamní kampaň Louis Vuitton, která oslavuje ženské osobnosti a skládá poctu jejich nadčasovému stylu.
Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 obsahuje celkem osm celostránkových portrétů a premiérově se představí v únorovém vydání světových magazínů. Ještě dřív s emůžete podívat u nás.
KABELKA NN14: HVĚZDA SEZONY JARO/LÉTO 2014
Přehlídkovému molu Louis Vuitton jaro/léto 2014 dominovala v mnoha podobách jen jedna kabelka. NN14 je sezonní variací kultovní kabelky Noé, kterou navrhl již v roce 1932 Gaston-Louis Vuitton na objednávku od výrobce šampaňského, který chtěl tašku, v níž by mohl nosit bezpečně, pohodlně a stylově pět lahví ‚bublinek‘.
Limitovaná edice NN14 vznikla – podle vyjádření Marca Jacobse – ‚vyčištěním‘ původního tvaru. Kabelka je menší, minimalističtější, ale stále rozpoznatelná jako ‚klasický košík‘ na šampaňské nebo jiné věci. NN14 se stává vlajkovou lodí kolekce Louis Vuitton jaro/léto 2014 a po boku múz Marca Jacobse i hvězdou sezonní reklamní kampaně.
Kromě Les Extraordinaires, luxusní, extravagantně zdobné kolekce z těch nejvzácnějších materiálů – peří, křišťálu, flitrů, cvoků, aplikací z aligátoří kůže, dokládá výjimečný savoir-faire značky Louis Vuitton i několik jednodušších verzí kabelky NN14. V každém případě NN14 udává tón kolekce jaro/léto 2014. Všechny podoby NN14 mají společné detaily: ručně skládaný kožený střapec, kterým se kabelka zavírá, kožené ucho s raženým symbolem LV, typický zámeček a klíček. Uvnitř je pro ukládání zejména cennějších osobních věcí k dispozici kapsa na zip.
Partnerem Sofie Coppoly v reklamní kampani je NN14 v provedení Monogram Idole, která kombinuje plátno s lemem z černé, tmavě červené či tmavě modré teletiny. Tlumený barevný akcent propůjčuje nový rozměr vytříbenosti a luxusu kultovnímu Monogramu. Kabelka se nabízí ve dvou velikostech: malá pro nošení v ruce a na předloktí (také v nabídce jako klasický Monogram s lemováním z přírodní kůže), a velká, kterou lze také nosit přes rameno.
NN14 z měkké teletiny Cuir Nuance je přímo studií minimalistické sofistikovanosti. Její elegantní tvary ještě více vyniknout v přírodním charakteru kůže. Kromě nadčasové černé varianty, kterou si pro kampaň vybrala Gisele Bündchen, se v malé verzi nabízí také v rubínové červené; velká varianta se nabízí v červené, modré a barvě přírodní kůže s ručně aplikovanou patinou, která ji činí ještě zajímavější.
Řadu kabelek, které se představí v reklamní kampani, uzavírají dva modely z přehlídkového mola. NN14, která dělá společnost Edie Campbell, je z teletiny a zdobená cvoky pro poněkud ostřejší rockový výraz. Snímek s Fran Bingbing představuje variantu s motivem graffiti od Stephena Sprouse z třpytivých černých flitrů na pozadí tmavomodrého plátna Monogram.
Další fotky od Meisela najdete na našem facebooku.