Share |

Evropští fotografové zachycují příběh Toyoty C-HR v odrazu města

foto: antppe

Při příležitosti uvedení nového modelu Toyota C-HR, spadajícího do kategorie kompaktních crossoverů, vyzvala Toyota některé z nejlepších fotografů Evropy, aby zachytili atmosféru městského koloritu zrcadlící se v novém kupé-crossoveru. Výsledkem projektu spolupráce je sbírka 24 fotografií zachycujících design Toyoty C-HR, a to vždy v osobitém pojetí každého z fotografů zapojeného do tohoto projektu.
 
Fotografové z celé Evropy, prezentující svoji tvorbu zároveň na sociální síti Instagram, se 26. a 27. listopadu 2016 sešli v Madridu s cílem zahájit novou formu spolupráce. Úkolem bylo zachytit novou Toyotu C-HR v kontextu města, včetně motivu „zrcadlení“, které se objevuje i v nedávno uvedené evropské televizní kampani. Každý z fotografů se v průběhu 24 hodin samostatně vydal na průzkum Madridu s Toyotou C-HR s úkolem pořídit co nejdokonalejší záběry. Výsledkem je sbírka 24 snímků, z nichž každý zachycuje design vozu osobním a kreativním způsobem.
 
Do projektu se zapojilo celkem 19 fotografů ze 13 zemí prezentujících na sociální síti Instagram; každý z účastníků přitom dokázal do svých snímků obtisknout svůj vlastní kreativní přístup a vizuální jazyk. Byl mezi nimi například i uznávaný český fotograf Dan Vojtěch. Zadání projektu obsahovalo základní informace ke kreativnímu nasměrování, nicméně hlavním úkolem fotografů bylo zachovat si osobní styl, aby výsledný soubor snímků byl co nejpestřejší.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.