Při příležitosti uvedení nového modelu Toyota C-HR, spadajícího do kategorie kompaktních crossoverů, vyzvala Toyota některé z nejlepších fotografů Evropy, aby zachytili atmosféru městského koloritu zrcadlící se v novém kupé-crossoveru. Výsledkem projektu spolupráce je sbírka 24 fotografií zachycujících design Toyoty C-HR, a to vždy v osobitém pojetí každého z fotografů zapojeného do tohoto projektu.
Fotografové z celé Evropy, prezentující svoji tvorbu zároveň na sociální síti Instagram, se 26. a 27. listopadu 2016 sešli v Madridu s cílem zahájit novou formu spolupráce. Úkolem bylo zachytit novou Toyotu C-HR v kontextu města, včetně motivu „zrcadlení“, které se objevuje i v nedávno uvedené evropské televizní kampani. Každý z fotografů se v průběhu 24 hodin samostatně vydal na průzkum Madridu s Toyotou C-HR s úkolem pořídit co nejdokonalejší záběry. Výsledkem je sbírka 24 snímků, z nichž každý zachycuje design vozu osobním a kreativním způsobem.
Do projektu se zapojilo celkem 19 fotografů ze 13 zemí prezentujících na sociální síti Instagram; každý z účastníků přitom dokázal do svých snímků obtisknout svůj vlastní kreativní přístup a vizuální jazyk. Byl mezi nimi například i uznávaný český fotograf Dan Vojtěch. Zadání projektu obsahovalo základní informace ke kreativnímu nasměrování, nicméně hlavním úkolem fotografů bylo zachovat si osobní styl, aby výsledný soubor snímků byl co nejpestřejší.