Share |

Engage Prague: Postřehy a čísla

Anne Ingevold (Mindshare) / foto Engage

Protišedi navštívilo konferenci Engage Prague a dozvědělo se, jak pojímají esa světové ekonomiky práci se sociálními médii.
Pár shrnujících bodů, pokud jste nesledovali live stream:

Co jsme viděli

- Nejdůležitější je zajímavý obsah, na který lidé reagují sami.

- Placený dosah by měl být až druhotný.

- Zapojte své publikum - dánská delegátka Anne Ingevold (Mindshare) představila skvělou případovou studii projektu "image hack", kdy fotografové celého světa nahrávali do fotobank s tagem "krásná žena" fotky jiné než typu "submisivní modelka" - a změnili tak obsah spousty stránek.

- Nebojte se riskovat. Pepsi změnila na období důležitého šampionátu barvu plechovky na "konkurenční" červenou. Dalo to hodně vyjednávání, ale úspěch kampaně byl obrovský, dokázal Mohamed Abo el Fotouh z Pepsico na oslňujících číslech.

- Využívejte zkušenosti odjinud. Líbilo se nám, jak zástupkyně sítě hotelů a kasin MGM Resorts Beverly Jackson zužitovala zkušenosti z televize k vytvoření "seriálové" kampaně.

 

Jak to vypadalo v číslech?

 

Facebook Live

2,567.789 Impressions

1,939.801 people reached

100.000 Unique Views

 

Teaser video

94k views

972 Interactions 

 

Instagram

1446 interactions

 

Twitter

285,685 Impressions

1499 Interactions on @Socialbakers + @EngageSB

 

Sledujte www.engageprague.com


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.