Protišedi navštívilo konferenci Engage Prague a dozvědělo se, jak pojímají esa světové ekonomiky práci se sociálními médii.
Pár shrnujících bodů, pokud jste nesledovali live stream:
Co jsme viděli
- Nejdůležitější je zajímavý obsah, na který lidé reagují sami.
- Placený dosah by měl být až druhotný.
- Zapojte své publikum - dánská delegátka Anne Ingevold (Mindshare) představila skvělou případovou studii projektu "image hack", kdy fotografové celého světa nahrávali do fotobank s tagem "krásná žena" fotky jiné než typu "submisivní modelka" - a změnili tak obsah spousty stránek.
- Nebojte se riskovat. Pepsi změnila na období důležitého šampionátu barvu plechovky na "konkurenční" červenou. Dalo to hodně vyjednávání, ale úspěch kampaně byl obrovský, dokázal Mohamed Abo el Fotouh z Pepsico na oslňujících číslech.
- Využívejte zkušenosti odjinud. Líbilo se nám, jak zástupkyně sítě hotelů a kasin MGM Resorts Beverly Jackson zužitovala zkušenosti z televize k vytvoření "seriálové" kampaně.
Jak to vypadalo v číslech?
Facebook Live
2,567.789 Impressions
1,939.801 people reached
100.000 Unique Views
Teaser video
94k views
972 Interactions
1446 interactions
285,685 Impressions
1499 Interactions on @Socialbakers + @EngageSB
Sledujte www.engageprague.com