Brněnské architektonické studio Keeo4design nafotilo netradiční kampaň. Architekti Jakub Roleček a Jiří Vojtěšek se oblékli do lidových moravských krojů a nechali se vyfotit v situacích, ve kterých se během svých projektů ocitají. Lidová kultura a kroje jdou totiž ruku v ruce s výrovou vína a právě vinaře by měla kampaň oslovit. Architektonické studio nedávno spustilo projekt Veselo, který nabízí balíček architektonických, dotačních a marketingových služeb speciálně vinařům na míru.
„Čeští vinaři se dnes stále častěji inspirují v zahraničí a kromě marketingových aktivit, jako jsou zážitkové akce ve vinicích nebo speciální balíčky vín, mají i vyšší nároky na architekturu,” uvádí architekt Jiří Vojtěšek. „Navrhnout halu pro výrobu vína, lisovnu, degustační místnost nebo kvelbený sklep však není nic jednoduchého. Proto díky své práci rozumíme i výrobě vína po technologické stránce. Kampaní s lidovými kroji chceme vinařům ukázat, že se umíme vcítit do jejich kůže, že jim skutečně rozumíme a to se pak odráží v naší práci,” doplňuje architekt Jakub Roleček.