Share |

Už vás nebaví klasické reklamy? Zaměřte se na sáčky Teaback

Jednoduché ekologické obaly na použité čajové sáčky
foto: PR

„Pití čaje s noblesou“ se hodí nejen na klasický britský „Tea Time“, neboli tradiční čaj o páté, ale také se jedná o slogan značky TeaTrash. Ta na český trh přináší novinku, kterou ocení nejen milovníci čaje, ale také všichni, kteří se chtějí ukázat „jinak“ – TeaBack. Jednoduché ekologické obaly na použité čajové sáčky jsou kromě pomocníků pro milovníky čaje, také skvělým reklamním nosičem.
 
Značka TeaTrash přináší s TeaBack inovace nejen produktové, ale také nové reklamní plochy. Jedná se v podstatě o jednoduchý ekologický obal na použitý sáček od čaje. Je známo, že až 89.7 % lidí si rádo vychutná čaj a to při každé příležitosti. V kavárně, hotelu, na tiskové konferenci nebo při jiné společenské události. často však vyvstane problém, kam sáček vkusně odložit tak, aby se pytlík nepletl a i my odcházeli čistí bez skvrn od čaje na svém oděvu. Právě v těchto okamžicích nastává čas pro sáčky TeaBack, kdy zákazník tak nedostane pouze šálek s čajem, ale i vkusný obal, do kterého po vylouhování čaje vloží pytlík od čaje.
 
A v čem je kouzlo? Nejenže zákazník bude mít více místa při stolování, pytlík nikde nebude překážet, ale z TeaBack „mluví“ reklama – ať už značka čaje, který zrovna dotyčný pije, nebo logo kavárny, ve které se nachází. Na obale na sáček může být například vizitka, logo či podstatná informace, to už záleží na každém, kdo využije toto reklamní médium pro propagaci značky nebo jen krátké sdělení. Zvýšit prestiž může i organizace na své tiskové konferenci, kde si čaj také každý rád vychutná.
 
Obal na použité čajové sáčky je vyroben z lehkého ekologického, plně recyklovatelného materiálu po 30 – 50 či 100 kusech v papírové krabičce, případně se stojánkem, který může být pro zákazníka připraven na stole.
 
„Celý nápad se zrodil samozřejmě při samotném pití šálku čaje s přáteli. Nevěděl jsem, kam pytlík odložit tak, aby se mi nepletl. Na podšálek se mi dávat nechtěl, to hrozilo ušpinění ubrusu a nic dalšího jsem po ruce neměl. Právě v tento okamžik se zrodila myšlenka praktického obalu na použitý sáček. Teaback používáme dodnes při každém společném odpoledni s přáteli a velmi jsme si ho oblíbili“ – vysvětluje Radek Hrdlička jeden z „vynálezců“ sáčků Teaback.
 
A zajímavost na závěr...
V České republice pije čaj skoro 90 % lidí, z toho necelým 87 % dává přednost čaji porcovanému, zbytek lidí se zaměřuje na čaj sypaný. I přes to, že trháme rekordy v pití piva, čaje jsou dalším velmi oblíbeným nápojem. Na počet obyvatel máme v České republice nejvíce čajoven. Nejraději máme čaje ovocné, hned poté dáváme „zelenou“ čajům zeleným.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.