Lolita shop je unikátní koncept. Tomio Okamura a jeho tým do něj dovážejí oblečení v lolita stylu od japonských výrobců. Zeptali jsme se, co to obnáší.
Jak se zrodila myšlenka otevřít Lolita shop?
Neustále hledáme nové unikátní nápady a zjistli jsme, že mezi fanoušky Japonska a japonské kultury je mnoho vyznavaček Lolita stylu, který také pochází z Japonska. Od toho byl již jen krůček k tomu, abychom si s našimi
zákaznicemi začali o tomto povídat a dostali jsme se tak k loňskému otevření Lolita butiku a uspokojit poptávku.
JINÁ NA PRVNÍ POHLED
Čím se jeho sortiment liší od ostatních konfekčních obchodů?
Lolita móda se odlišuje na první pohled. Málokterá móda vzbuzuje na ulici takové reakce, emoce, každý má potřebu se k ní nějak vyjádřit, zaujmout názor. Je to skutečná fashion. Přitom není nijak vyzývavá, dívky jsou zcela zahalené, až cudné. Umné a neuvěřitelně kreativní kombinace však způsobují jistou výstřednost a nepřehlédnutelnost. Japonští módní návrháři, na rozdíl od evropských, totiž nejsou zatíženi podvědomým zaškatulkováním různých evropských historických stylů, a tak jim nic nebránilo velmi umně nakombinovat a dát moderní formu renesančnímu, baroknímu a dalším stylům oblékání, takže jsou jednotlivé kusy krásně propracované a velmi originální. Přitom je Lolita móda cenově dostupná, jelikož jsou cílovou skupinou mladé dívky, takže se nepředpokládá, že by zákaznice měly hodně peněz. Z pohledu efekt a propracovanost versus cena nemá podle mého názoru Lolita móda konkurenci.
Prodáváte i po internetu?
Zatím ne, eshop plánujeme.
Kdo jsou vaši návštěvníci, jakou máte klientelu?
Našimi zákaznicemi jsou dívky od 12 do 25 let nebo jejich rodiče, kteří svým dcerám přijdou do Lolita butiku nakoupit dárky.
TRPĚLIVÁ PRÁCE
Jaké máte s obchodem další záměry?
Skupina vyznavačů Lolita stylu není ještě v Čechách tak velká, abychom nyní plánovali rozšíření butiku. Naším cílem je tedy nyní především uvádět na trh nové kolekce od nejlepších japonských a amerických lolita značek a trpělivě pracovat na zvýšení povědomí o této úžasné módě.