Share |

Pojďte na lov do Boho Pop‐up store

foto: pořadatel

Jste hladoví po originálním designu? Vydejte se na lov za unikátními kousky. Boho představuje novou limitovanou kolekci módních doplňků inspirovanou dobou lovců a sběračů. Základem jsou přírodní usně a syrová forma. Boho zajímavě variuje aktuální trendy návratu ke kořenům, eko myšlení a recyklace. Přívěsky a náhrdelníky z obuvnických odřezků možná připomenou lovecké talismany přírodních národů a městským divoškám třebavnuknou energii starých šamanů. Nechybí ani oblíbené límečky a nová kolekce polštářů „Hug your boyfriend“.

Boho limitovaná kolekce bude jako obvykle k dostání výhradně v rámci Pop‐up storu. Opět tematického. „Tentokrát bude vyveden ve studených tónech končící se zimy a topícího se sněhu,“ říká majitelka značky Patricie . Potrvá pouhé čtyři dny, od 16. do 19. března 2012. Na nejlepší kousky si v těchto dnech můžete počíhat na Pplk. Sochora 9, Praha 7, a to od 11.00 do 19.00. Vedle poslední kolekce dámských šperků opět nabídne i selekci vintage módy, „customized“ kousky a ready made objekty. Tématickou barvou je bílá a společným jmenovatelem opět druhý život odložených předmětů.

Boho cílí na milovníky originálního stylu, které neuspokojují nákupy v unifikovaných prodejnách nadnárodních řetězců, ale hledají unikátní zážitky a kousky s osobní historií.

Zakladatelka značky Patricia Madarová vystudovala fotografii na katedře vizuálního umění na Westminster College v Londýně a následně ve světovém centru módy působila 10 let. Zamilovala si styl, který nositelkám dává šanci rozvinout individuální kreativitu, kombinovat značkové kousky s úlovky z bazarů, vintage skvosty se soudobými kreacemi, smyslnou ženskost s chuligánským vzhledem. Po přesídlení do české metropole začala sama vytvářet originální módní doplňky a ready made objekty (třeba punkové brože z hedvábných kravat či svatební přání ze socialistických plastových ubrusů, její poznávací značkou jsou stylové límečky). Doplňky Boho v sobě nesou patinu času, příběh jejich minulého života, dostávají novou tvář a šatníku dodávají jiný rozměr. Jedná se pokaždé o originál, přičemž
charakteristické je pro značku Boho perfektní zpracování.

Co je Pop‐up store
Za masový úspěch Pop‐up obchodů vděčí svět ekonomické krizi na počátku milénia. Ta postihla mnohé zavedené obchodní značky a za výlohami bylo mnohdy vidět více vývěsek „k pronájmu“ než nabídek zboží k prodeji. A tak vznikla geniální myšlenka Pop‐up obchodů. Tedy efemérních míst, které se zájemcům otevřou pouze na okamžik: na pár dnů nanejvýš týdnů a nabídnou zákazníkům zcela jiný zážitek, než na jaký jsou zvyklí v konvenčních prodejnách. Při krátkodobé instalaci, která svým pojetím připomíná spíš uměleckou výstavu,je daleko větší prostor pro kreativní a netradiční projev. Vypadat to může různě: Přes mobilní kontejnery, které brázdí města, aby se někde zastavily na pár dnů a zase zmizely, až po marketingové akce standardních značek, které potřebují přitáhnout pozornost k novému výrobku, nebo naopak vyprázdnit sklady.
 
od 16. do 19. března 2012.  
 Pplk. Sochora 9, Praha 7
od 11.00 do 19.00.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.