Byla nebyla jednou jedna výstava fotografa Davida LaChapella ve Stockholmu. Přišli se na ni podívat Viktor Tell a Mikael Sorderlingh, majitelé značky Happy Socks. Oslovili Davida LaChapella a poprosili ho o nafocení kampaně. David okamžitě nadšeně souhlasil a vyrazil s partou šlachovitých tanečníků do ulic Los Angeles. Svléknul je do naha a navléknul jim ponožky. Vznikla série fotografií, ve kterých se snoubí LaChapellova ikonicky kýčovitá estetika s barevnou nekonvenčností ponožek Happy Socks – a jak vychází najevo, nijak daleko od sebe tyhle dva světy nemají. Nebo rozhodně ne barevně. Koncept extravagantních ponožek, které jednoduše a přitom maximálně účinně narušují zaběhlé pořádky, Davida LaChapella okouzlil a už během focení tak začal vznikat krátký film, který dostal název Happy Accidents a bude spolu s fotografiemi exkluzivně představen v pop-op obchodě Happy Socks: od 4. do 15. prosince v Martinské ulici číslo 4 na Praze 1.
David LaChapelle, americký fotograf a ikona hyperrealismu, se proslavil svojí přemrštěnou estetikou, balancováním na hranici kýče (a často i za ní) ztvárňováním protikladů americké existence a vytvářením monumentálních fotografických scenérií.
LaChapellova cesta vedoucí k pozici jednoho z nejrenomovanějších fotografů na světě začala v 80. letech, kdy začal vystavovat svoje první práce v newyorkských galeriích. Všimnul si ho tehdy Andy Warhol a dohodil mu první fotografickou zakázku pro časopis Interview. Za nedlouho už LaChapelle fotil pro řadu prestižních časopisů a vytvářel ikonické reklamní kampaně, které se měly záhy stát poznávacím znamením fotografické tvorby jeho generace. LaChapellovy fotky tvořily obálky časopisů Vanity Fair, GQ, italské i francouzské Vogue, Rolling Stone nebo i-D, před objektivem mu pózovaly osobnosti nejrůznějšího typu: Tupac Shakur, Elizabeth Taylor, David Beckham, Britney Spears, Muhammad Ali, David Bowie, Bjork, Madonna, Elton John nebo Michael Jackson.
Poté, co se etabloval jako ikona fotografie 90. let (jejíž estetiku s nadsázkou používal, přetvářel, přeháněl a do velké míry i dotvářel), se začal věnovat tvorbě hudebních klipů, divadelních představení a dokumentárních filmů. Na kontě má klip pro Mobyho, Jennifer Lopez nebo No Doubt, podílel se na stage designu turné Eltona Johna s názvem Red Piano. Experimentování s natáčením ho dovedlo v roce 2005 k natočení krátkého filmu Krumped, dokumentu o kultu pouličního tance, který vzniknul v Los Angeles u černošské komunity a kombinuje tradiční africký tanec se současnými street dance styly, a následně k vytvoření filmu RIZE na stejné téma.
Filmem LaChapelle potvrdil svojí fascinaci tanečníky a tancem všeobecně. Tanečníci jsou také jeho nejčastějším objektem (jak je tomu i u kampaně pro Happy Socks). Snímek RIZE v roce 2005 otevíral filmový festival Tribeca a dočkal se velkého ohlasu.
V roce 2006 se LaChapelle vrací k umělecké fotografii a v následujících letech vystavuje po celém světě, v roce 2012 pak má velké retrospektivní výstavy v Puerto Ricu, Soulu a v Praze. Komerčně si ale dává pauzu a na dalších několik let o něm kromě výstav není příliš slyšet. Na podzim 2013, v rámci pátého výročí existence značky Happy Socks, nafotil David LaChapelle sérii fotek, ve které hrají hlavní roli ponožky (nic jiného na sobě tanečníci a tanečnice v podstatě nemají). Fotky budou k vidění exkluzivně v první polovině prosince v pop-up obchodě Happy Socks, v Martinské ulici číslo 4 na Praze 1.