Průkopník v oblasti sociální zodpovědnosti firem, obuvnická značka TOMS, je od roku 2014 oficiálně zastoupená na českém a slovenském trhu. Firma se proslavila díky inovativnímu konceptu propojování businessu a charitativní pomoci, který je zároveň základním principem jejího fungování. Obchodní model One for One funguje jednoduše: za každý prodaný pár se druhý pár rozdá v oblastech třetího světa, kde TOMS ve spolupráci s lokálními nebo mezinárodními organizacemi boty distribuuje dětem. Hlavním cílem je rozšířit přístup ke vzdělání v komunitách v odlehlých oblastech světa a pomoci tak podpořit soběstačnost komunity s perspektivou do budoucna. Koncept TOMS podpořilo i několik českých osobností, které mají přímou zkušenost s charitativní pomocí, mezi nimi například Jan Tilinger, architekt a ředitel občanského sdružení Surya nebo Klára Issová a Natália Babčanová ze sdružení Kedjom Keku.
Boty značky TOMS budou k dostání na českém trhu začátkem března.