Kolekce Prefall (96 FOTEK NAJDETE NA NAŠEM FB) si pohrává s ideou luxusu, kterou Nicolas Ghesquière mapuje již od svého nástupu ke značce Louis Vuitton. Luxus se někdy jeví jako něco téměř nerozpoznatelného, ale o to více se blížícího standardu dokonalosti a nejvyšší možné kvalitě. Luxus, který získává postupem času hodnotu tím, jak neustále hledáme cestu k věčnosti. Výsledkem této filosofie je kolekce, jejíž stavebními kameny jsou kousky takzvané „nové klasiky“, které společně tvoří jazyk šatníku moderní ženy. Střihy a siluety, které se objevovaly v předchozích kolekcích, se nyní vrací v ještě lepší formě a jsou doplněny novými, trendovými kousky, s nimiž společně oznamují budoucnost.
Styling, umění vyváženého kombinování, je přirozenou doménou ženy Louis Vuitton. Tuto sezónu inklinuje k agresivnějšímu, sebevědomému vzhledu – je ještě nezávislejší, než kdy jindy. Vždy v pohybu, vždy na cestách, tato žena pragmaticky kombinuje své oblíbené kousky pro vždy svěží vzhled.
Silueta navazuje na střihy minulých kolekcí, ale zraky má pevně upřené do budoucnosti. Je prodlouženější, štíhlejší než dříve a velmi uhlazená. Je pro ni typická čistota a preciznost, ale i také určitá ležérnost a rozevlátost, která oblečení dává lehkost pro volnost a pohodlí pohybu. Pletené modely podtrhují tento aktivní postoj a hrají jednu z hlavních rolí při stylingu.
Barevná paleta je postavena na klasických pánských barvách – tmavě modré, šedé, černé, velbloudí srsti a škále hnědých přírodních tónů. Barvy jsou užity v monochromatické variaci odstínů v kontrastu s nečekanými akcenty cyklámenové modré a červené v různých materiálech.
Vzory hrají velkou roli v definování vizuálního výrazu celé kolekce – přes eklektickou směs sedmdesátými léty inspirovaných modelů po květinový vzor, který se v různých interpretacích objevuje každou sezonu, s geometrickými vzory jako jsou puntíky, pruhy a Monogram.
Materiály se představují v nekonečných kombinacích – od teplejší klasiky na zimu, po lehčí na mezisezonnní nošení; od funkčních tkanin po ušlechtilé přírodní materiály – kašmírové, vlněné, bavlněné a hedvábné směsi. Dekorace si pohrávají s různými technikami a z výšivky se stává prvek, který lze nosit přes den in na večerní příležitosti.
Kůže upevňuje svoji pozici stálice kolekcí ready-to-wear a odkazuje na tradici značky a její řemeslný um. Hlavní kožené materiály této kolekce jsou měkká jehnětin, semišová teletina a lakovaná kůže s beránčí kožešinou.
Důležitým prvkem, který kolekci zajišťuje kontinuitu, je transversální přístup napříč všemi produktovými kategoriemi:
- U koženého zboží je důraz na statusu „nové klasiky“ – dora, petite malle a GO1-4 jsou novou klasikou značky; tyto modely měly premiéru v předchozích kolekcích. Inovativní interpretace se dostává také legendám značky, kabelkám Alma a Speedy.