Jägermeister, nejprodávanější bylinný likér na světě, prošel vizuální generálkou. Nový design všech lahví, od miniaturních 2 cl až po ty o objemu 1,75 l, začíná do obchodů i barů celého světa proudit v průběhu srpna 2016.I v nové lahvi se skrývá nezměněná a charakteristická chuť Jägermeisteru.
Za svou více než osmdesátiletou historii změnila lahev svůj design už pětkrát. Po celou dobu však základem zůstávají klíčové symboly, jako je hranatý tvar lahve, jelení hlava a lovecké moto Otto von Riesenthala. Oproti lahvi z roku 2002 je ta aktuální lehce protažená, ramena jsou o něco výše a rohy jsou hranatější. Nápis Jägermeister po stranách lahve je hlubší a odkazuje k dokonalému řemeslnému zpracování. Víčko je delší a kvalitnější než to předešlé. Hrdě nese jméno vynálezce likéru Curta Masta, stejně jako označení „Since 1878“ odkazující na rok založení společnosti. Etiketa reflektuje ikonický tvar lahve. Jelen, hlavní symbol značky, zdůrazňuje její zásadní aspekty, sílu, odhodlání a původ v přírodě, které se odráží v detailech loga. Portrét krále lesa je vypracován přirozenějším a autentičtějším způsobem. Zelená jako symbol lesa a přirozeného prostředí jelena, stejně jako olistěné větvičky na jeho hrudi, reprezentují 56 rostlinných látek, díky kterým je Jägermeister jedinečný a nezaměnitelný.
Konečně, nápis „Jägermeister“ na přední etiketě byl přepracován do podoby stručného, symbolického odkazu na značku, která je právem hrdá na své dědictví a kvalitu svých výrobků. Německý výraz „Der Kräuterlikör“ (bylinný likér), zvýrazněný oranžovou barvou v dolní části etikety, ještě posiluje toto sebevědomí.
Jägermeister vládne Česku v dovozových lihovinách od roku 2014.