H&M s hrdostí oznamuje spolupráci s Musée des Arts Décoratifs (Muzeem dekorativních umění), které sídlí v pařížském Palais du Louvre. Nová kolekce H&M Conscious Exclusive, jejíž návrhy se inspirovaly archivy tohoto muzea, bude uvedena na trh 7. dubna v souvislosti se zahájením výstavy Fashion forward – Three centuries of fashion. Tváří kampaně bude pařížská umělecká ředitelka, odbornice na styl a zastánkyně udržitelného rozvoje Julia Restoin Roitfeld.
„Je mi ctí, že můžu být vyslankyní tohoto jedinečného projektu. Nápad vytvořit kolekci inspirovanou dějinami umění a módy je podle mě vynikající. Zvlášť pokud tato kolekce pracuje s inovativními a udržitelnými materiály, které jsou budoucností módy,“ říká Julia Restoin Roitfeld. Je známá svým osobitým citem pro styl a ztělesňuje nenucenou, uvědomělou, svěží a moderní eleganci.
Při práci na kolekci Conscious Exclusive návrhářský tým H&M úzce spolupracoval s Muzeem dekorativních umění a hledal inspiraci v jeho sbírkách čerpajících ze staletí historie módy a v dílech umělců, jakým je např. Gustave Moreau. Výsledkem je půvabná linie modelů určených pro přehlídku na červeném koberci, prodchnutá hmatatelným šarmem a estetickým dědictvím minulosti.
„Touto kolekcí pozvedáme myšlenku udržitelného rozvoje na novou úroveň. Díky práci s novými, inovativními materiály, jako jsou korálky a štrasové kamínky z recyklovaného skla a Denimite, materiál vyrobený z obnošeného a recyklovaného denimu, jsme vytvořili moderní styly prosycené sofistikovaným kouzlem,“ vysvětluje Ann-Sofie Johansson, kreativní poradkyně H&M.
H&M bude exkluzivním sponzorem nadcházející výstavy. Ta bude prezentovat vybrané styly z archivů H&M včetně jedné siluety z první designérské spolupráce s Karlem Lagerfeldem z roku 2004 a jedné siluety z nové kolekce Conscious Exclusive.
Kompletní kolekce, která přinese dámské oděvy a doplňky, bude k mání od 7. dubna ve zhruba 180 obchodech po celém světě a na internetu.
Další fotky přinášíme na fb