Share |

Vyhrajte kraťasy a podprsenku Puma

Máme pro vás sportovní dámské kraťasy Puma a modrou sportovní podprsenku téže značky (oboje ve velikosti S).
Vyhrajte je?
Jak?
Pošlete správné odpovědi na soutěžní otázky a buďte první.
Soutěžní otázky:
1) Ve kterém městě sídlí Puma?
2) Ve kterém roce vznikla?
3) Se kterou celebritou tvoří Puma kolekce Fenty X Puma?
4) Cara je nejen tváří Pumy a žádanou modelkou, ale objevila se i ve filmu. Jmenujte aspoň 3 filmy, ve kterých hrála.
 
Odpovědi posílejte na souteze@protisedi.cz  s předmětem SOUTEZ PUMA, uveďte své celé jméno a adresu. Vyhrává první správná odpověď, soutěž končí 29.10.2016 ve 13 hodin.
 
CARA DELEVINGNE NOVOU TVÁŘÍ KAMPANĚ DO YOU OD PUMY 
 
PUMA spustila kampaň s názvem DO YOU, jejímž cílem je vzbudit sebedůvěru u žen po celém světě. Společnost zároveň oznámila, že v rámci kampaně bude spolupracovat s modelkou, herečkou a aktivistkou Carou Delevingne. Ta se připojí k rozrůstajícímu se počtu nejvlivnějších ambasadorek PUMY včetně Rihanny, která je kreativní ředitelkou kampaně.
 
„DO YOU znamená najít v sobě sílu a převzít odpovědnost za sebe sama. To je velmi silné poselství,“ řekla Cara. „Smyslem DO YOU je přijmout sebe sama bez ohledu na nedostatky, nalézt svoji pravdu a držet se jí. Myslím, že kampaň je zvláštní tím, že pro každého představuje něco jiného. Povzbuzuje lidi, aby byli sami sebou,“ dodala.
Cara ztělesňuje ženu PUMA. Je odvážná, vždy hledá nové způsoby, jak vyjádřit sebe samu. Ve svých postojích je nesmlouvavá a často vzdoruje nastoleným pořádkům. Společně s Mimi Staker a Olivií Boisson z New York City Ballet, německými atletkami Alexandrou Wester a Tatjanou Pinto a kubánskými volejbalistkami Leilou Consuelo Ortega Martinez a Lianmou Flores Stable je Cara vůdčí osobností této kampaně.
Kampaň byla inspirována Rihannou, jež jednou řekla: „Nebojím se chovat tak, aby věci fungovaly. Nedělám to jen pro odpovědi nebo diskuze. Pouze žiju svůj život.“ Kampaň inspiruje ženy, aby zůstaly věrné samy sobě, aby si nastavily svá vlastní pravidla a nikdy nebraly „ne“ jako odpověď. Povzbuzuje ženy, aby byly sebevědomé, motivované a nikdy nepřijímaly kompromisy. Rihanna je skvělou volbou a jako kreativní ředitelka bude společně s Carou udávat této kampani správný směr.
DO YOU kampaň startuje tento měsíc. Během prosince bude v rámci Running & Training a Sportstyle kolekcí k dostání široký sortiment produktů. Cara se objeví ve venkovních reklamách, v prodejnách PUMA, u dalších obchodníků a na www.puma.com. Sledujte @PUMAWomen a @PUMA.
Kampaň v České republice bude podpořena v online mediích a na sociálních sítích. Lokálními ambasadorkami kampaně DO YOU jsou Miss ČR 2015 Nikol Švantnerová; autorka blogu www.terezainoslo.com, dvojnásobná vítězka Blogerky roku v kategorii Lifestyle a spoluzakladatelka Elite Bloggers Tereza Salte a Ivana Marcinová alias DJ IM CYBER.

-

 

 
 
Zasláním e-mailu potvrzujete následující:
Uděluji v souladu se zákonem č. 101/2000 SB., o ochraně osobních údajů (dále jen "Zákon o ochraně osobních údajů") souhlas se zpracováním mou osobou zde poskytnutých osobních údajů firmě PROTIŠEDI s.r.o. jakožto správci, za účelem zařazení do databáze správce a dalšího zpracování dat ukládáním na nosiče informací a vyhodnocováním souboru údajů na dobu 10 let od udělení souhlasu. Souhlasím se zasíláním e-mailového zpravodaje Protišedi. Beru na vědomí, že mám právo přístupu k osobním údajům a další práva v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Souhlas se zpracováním osobních údajů uděluji dobrovolně a mohu jej kdykoli bezplatně na adrese správce odvolat.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.