Nejlepším designérem prvního BigBrands týdne českých designerů byl fanoušky zvolen MOODOO – Loving touch of life. Ojedinělá akce zaměřená na podporu českých designerů proběhla minulý týden pod patronací privátního nákupního klubu BigBrands.
Každý den BigBrands na svých stránkách uspořádal nákupní akce za výhodné ceny, které představily širší veřejnosti mladé a kreativní české designery.
BigBrands propagoval akci rozesláním více než 2.5M emailů a prodal několik set těchto originálních výrobků. „Účast na prvním BigBrands týdnu pro nás byla nás úžasnou propagací. Za tři dny jsme prodali více než normálně za jeden měsíc“ říká Petr Skácel z MooDoo. „BigBrands je českou společností a je nám ctí představit síti našich členů kreativitu a zručnost se kterou pracují místní designéři,“ dodává Vassili Le Moigne, jeden ze zakladatelů BigBrands. „Produkty, které designéři nabídli do akce byly opravdu krásné a jsme rádi, že jsme mohli pomoci najít koncového zákazníka.“
Jako součást prvního BigBrands týdne českých designerů uspořádala společnost soutěž o nejlepšího designera, kterého vybíralo 350 000 členů klubu společně s odbornou porotou.
Zlatá BigBrands cena patří Moodoo. Členové BigBrands vybrali za svůj nejoblíbenější produkt papírovou lampu Leaf.
Stříbrná BigBrands cena patří Sofisick za inovativní a okouzlující nálepky na zeď.
Bronzová BigBrands cena jde Petře Pilařové za saténové šaty, které má na sobě Lucie Váchová.
„Už se těším na druhé vydání BigBrands týdne českých designerů,“ uzavřel akci Pavel Kulišťák ze Sofisticku.
Vítězné produkty budou opět k dostání příští týden na www.bigbrands.cz/bigbrands4design.