Share |

Vernisáž mladých umělců v PUMA Social Club Storu

Vernisáž
foto: pořadatel akce

PUMA Social Club Store je skvělý designový shop s největšími vychytávkami od Pumy a s dobrotami z bistra La Bottega per PUMA. Jeho smyslem ale zdaleka není jen to, abyste se tam chodili obléct, obout a posilnit. V neposlední řadě se tam děje spousta zajímavých akcí, které podporují svěží, mladé umění. Třeba teď ve čtvrtek (25.4.) proběhne v tomhle netradičním prostoru u Staroměstského náměstí zajímavá vernisáž výtvarníků Davida Dolanského, Ondřeje Maška a Radima Lisy.

PUMA Social Club Store je s mladými, talentovanými umělci spojený od samotného začátku. Někteří z vás si jistě vzpomenou na holé zdi, které si hosté tehdejších kreativních večírků mohli přetvářet k obrazu svému. Všechny to bavilo, mělo to ducha, ale byl to trochu punk. Pak bylo potřeba nalézt pro tohle místo čistý originální design. Uspořádal se workshop pro studenty architektury, na kterém vznikla řada zajímavých návrhů, ten od Terezy Komárkové vyhrál a v PUMA Social Club Storu se s ním setkáváte dodnes.

„Naše letošní workshopy byly zatím zaměřené spíš na hudbu, ale cítili jsme, že už je zase čas dát prostor vizuálnímu umění. Ve spolupráci s celostátním školním časopisem RedWay jsme tedy oslovili tři skvělé mladé výtvarníky, o kterých si myslíme, že by se měli dostat do světa – Davida Dolanského, Ondřeje Maška a Radima Lisu. Když je vernisáž a výstava posunou aspoň o jeden krok dál, bude to přesně ono; to je jeden ze smyslů konceptu PUMA Social Club Storu,“říká marketingová manažerka Pumy Lucie Slavíková.

Každý z nás vystaví buď plátno, signovaný a očíslovaný plakát vytištěný v limitované sérii, nebo design na tričku. V PUMA Social Club Storu bude možnost si všechna vystavená díla rovnou i koupit,"zve na vernisáž jeden z výtvarníků Ondřej Mašek.

Více na www.facebook.com/kdonespinezaspi

PUMA® je jednou z předních světových sportlifestylových společností, která navrhuje a vyvíjí obuv, oděvy a doplňky. Ve své činnosti se snaží pomáhat světu podporou míru, tvůrčího ducha a udržitelnosti podle metodologie SAFE. Ve svých rozhodnutích a jednání se řídí hodnotami spravedlnosti, poctivosti a pozitivního a tvůrčího myšlení. PUMA začíná sportem a končí módou. Její funkční a lifestylové produkty spadají do kategorií, jako je fotbal, běh, motorsport, golf a yachting. Značka Black je výsledkem partnerské spolupráce s uznávanými návrháři, jako je Alexander McQueen, Yasuhiro Mihara a Sergio Rossi. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Tretorn a Hussein Chalayan. Společnost PUMA, která byla založená v roce 1948, dodává své výrobky do více než 120 států, zaměstnává celosvětově více než 9000 lidí a má ústředí v německém Herzogenaurachu, Bostonu, Londýně a Hong Kongu. Více informací najdete na www.puma.com.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.