Share |

TOMS rozšiřuje své poslání: přichází s novou kolekcí tašek a kabelek

foto: TOMS

Značka TOMS se za čas své existence proměnila v hnací sílu oblasti social business. Obchodní model One for One, se kterým v roce 2006 vypustila do světa první kolekci bot inspirovaných argentinskými tradičními mokasínami, se letos opět rozšířil o další oblast využití. Ke slunečním brýlím a kávě, za jejichž prodej značka obstarává vyšetření zraku a pitnou vodu, přibyla zbrusu nová kolekce kabelek a batohů. Za každou prodanou kabelku TOMS ve spolupráci s neziskovými organizacemi daruje tzv. Birth Kit - hygienický balíček, který obsahuje základní pomůcky nutné k zajištění bezpečného porodu (mýdlo, gázu, nůžky, rukavice atd.) v zemích s vysokou porodní úmrtností, jako je např. Indie, Bangladéš, Etiopie a Haiti.
 
Kromě toho školí TOMS místní personál, aby tak předešel zbytečným úmrtím maminek a dětí během porodů, které často probíhají zcela bez pomoci a v nedostatečných hygienických podmínkách – podle údajů organizace Save the Children se tento problém týká až 40 milionů žen ročně. Poprvé v takřka desetileté historii značky tak TOMS životy „nejen“ zlepšuje, ale zachraňuje. A to hned dva najednou. Z konceptu One for One se tedy rázem stává One for Two. Originální design tašek byl inspirován cestami TOMS pracovníků do zemí, ve kterých probíhají darovací mise. Kolekce obsahuje celou řadu stylů pro ženy i muže: od klasických tote kabelek, přes pestrobarevné baťůžky, psaníčka, až po elegantní weekendery.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.