Share |

Teribear je zpět v plné síle

foto: pořadatel akce

Oblíbený medvídek Teribear, symbol úspěšného charitativního projektu Nadace Terezy Maxové dětem, přichází na sklonku roku 2013 s překvapením! Novou kolekcí pro nejširší veřejnost a též internetovým obchodem. Designové produkty Teribear tak budou maximálně dostupné. E-shop – www.teribearshop.cz– bude spuštěn v pondělí, 18.listopadu 2013, u příležitosti nadační akce roku -  přehlídky Fashion for kids. K dostání budou např. obaly na iphone, dětská hra, kalendáře, zápisníky, pláštěnky, záložky do knížky, dárkové tašky či mentolové bonbóny. V plánu jsou však mnohé další –  jako např. povlečení, termohrnky či plyšák. Koupí jakéhokoli výrobku s designem medvídka Teribeara je automaticky odváděn příspěvek na podporu aktivit Nadace Terezy Maxové dětem v rámci pomoci pěstounským rodinám. Dlouhodobou snahou nadace je vrátit co nejvíce dětí z ústavů zpět do rodinného prostředí.

Hrdinou může být každý! Přesně takto zní ústřední motto projektu Teribear, což je zcela ojedinělý projekt cause-related marketingu v České republice. Od roku 2009 je realizovaný Nadací Terezy Maxové dětem, za vydatné podpory partnerů.

Od loňského roku nadace nově spolupracuje se společností Presco Group. Ta se v letošním roce rozhodla pomoci nadaci ve větším rozsahu, a proto připravila nejen pestrou kolekci designových  produktů Teribear, ale  spouští i internetový obchod. Spuštěn bude od pondělí, 18. listopadu -  na adrese www.teribearshop.cz. K dostání tak bude široký sortiment výrobků s oblíbeným logem medvídka. Výrobky mají atributy, které od samého počátku projekt provází a to – kvalitu, atraktivní design, zajímavou cenu a pevný odvod na dobrou věc.

Naší snahou  je povýšit charitu na běžnou součást dennodenního života. Rádi bychom, aby produkty Teribear přinášely radost hned dvakrát. Těm, kdo si je zakoupí, i dětem, které se díky projektu budou moci vrátit domů“, uvedla k projektu patronka nadace, Tereza Maxová.

Již nyní můžeme slíbit, že se v blízké budoucnosti kolekce rozroste o další zajímavé produkty. I tentokráte vysokou laťku designu drží Vladimír Žák ze Studia Vrtiška.Žák, který s nadací spolupracuje od zahájení projektu.

Projekt Teribear podporuje celá řada osobností, z nichž vznikl Teribear DreamTeam. Kampaň k projektu v minulosti nafotili a projekt podpořili např. Anna K, Patrik Eliáš, skupina Chinaski, návrhářka Klára Nademlýnská či finalistky soutěže Česká Miss.

Kdo je Teribear?
Teribear je „méďa hrdina“ a současně hlavní symbol stejnojmenného projektu Nadace Terezy Maxové dětem. Symbol médi v sobě vhodně spojuje dětskou tématiku se současným módním trendem. Jméno Teribear pak vzniklo hravou kombinací dvou jmen teddy bear /anglický název pro plyšového medvídka/ a Tereza, podle patronky nadace.

Teribear je ale také kultovní projekt oblíbený nejen veřejností, ale i médii. Jedním z cílů projektu je inovativním způsobem podpořit dobrou věc. Speciální design, kvalitní produkt, limitovaná edice, pevně stanovený příspěvek na pomoc znevýhodněným dětem – to jsou klíčové atributy unikátních Teribear produktů.

Komu pomáhá?
Teribear pomáhá dětem vyrůstajícím v náhradní rodinné péči, zejména pěstounské péči, ale také těm, kterým hrozí odebrání z rodiny do dětského domova.  Projekt reaguje na aktuální situaci a též fakt, že si Česká republika drží smutné evropské prvenství v počtu dětí vyrůstajících mimo rodinu /na počet obyvatel/. V daném ohledu jsme na tom hůře než Bulharsko, Ukrajina či Rumunsko. Hlavním a sledovaným cílem projektu Teribear je proto snížení počtu dětí vyrůstajících v ústavní výchově a jejich návrat domů.

Co obsahuje aktuální kolekce?

Aktuálně: Diáře, kalendáře, zápisníky, dárkové tašky, mentolové bonbóny, magnetickou záložku, pláštěnku, polštářek, silikonový náramek, hrnek, frisbee či dětskou hru.
V blízké budoucnosti: Obal na iPhone 4 i 5, samolepku „dítě v autě“, plyšáky, povlečení, termohrnky, přívěsky na klíče a další.
 

www.teribearshop.cz


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.