view counter
Share |

Projekt SLOU Days roste

foto: pořadatel akce

Organizátoři SLOU Fashion Days představí nový formát s názvem SLOU Days, kde odprezentují komplexní možnosti eco–friendly přístupu k životu v podobě prezentací značek a projektů z oblasti módy, designu, jídla, ale i služeb, vzdělání a technologií. Událost, jejíž součástí bude druhý ročník soutěže o udržitelnou značku budoucnosti The S Brand, se bude konat od 15. do 17. června 2018 za přítomnosti zahraničních hostů a odborníků z oboru.
 
Kromě již tradiční Shopping a Info zóny SLOU Days uvede nový koncept Galeries, které představí interaktivní výstavy zaměřené na prezentaci nových trendů v udržitelném přístupu k životním stylu od módy přes kosmetiku až po jídlo, design nebo architekturu. V Info zóně nebudou chybět semináře, workshopy a diskuse s odborníky nad aktuálními tématy. Hlavním zahraničním hostem šesté edice se stane ikona trendsettingu, etického přístupu a inovací v oblasti textilního průmyslu, vizionářka a revolucionářka, pětaosmdesátiletá Dominique Peclers.
 
O DOMINIQUE PECLERS
Dominique Peclers by se v jejím úctyhodném věku dala nazvat legendou. Svou emancipovanost, podnikatelského ducha, vizi, srdce a zápal pro tvoření krásnějšího světa uplatnila nejen jako zakladatelka Peclers – jedné z prvních trendsettingových společností s více než 15 pobočkami po světě. V roce 2007 se rozhodla své zkušenosti s inovacemi nadnárodních značek uplatnit jako partnerka jedné z nejtransparentnějších a nejekologičtějších značek na trhu Animaná. Animaná je fair–trade značka, která vyrábí oděvy a módní bytové doplňky pocházející z argentinské oblasti Patagonia. Založila ji Adriana Marina jako sociální podnik na základech všech principů udržitelnosti, ekologie a etiky.
 
O SOUTĚŽI THE S BRAND
Cílem The S Brand je rozšířit povědomí o etickém podnikání mezi studenty a mladými lidmi a podpořit vznik dalších zodpovědných projektů. Vítězem prvního ročníku soutěže se stala značka spodního prádla Créeme z certifikované GOTS bio bavlny návrhářek Soni Vidiečanové a Katriny Kabušové. Právě díky finanční výhře, feedbacku hodnotících profesionálů a konzultacím s odborníky, které jim soutěž přinesla, mají za sebou první úspěšnou kolekci, prezentaci na SLOU Fashion Days, ale i crowdfundingovou kampaň a publicitu v respektovaných médiích. Zakladatelka a patronka SLOU Days Kamila Boudová ke dvojici návrhářek stojící za značkou Créeme říká: „Přijde mi neskutečné, co všechno holky za necelý rok zvládly. Úspěšnou kampaň na hithit.cz, články v předních médiích, online shop. Aktuálně pracují na nové kolekci a na poslední konzultaci minulý týden jsme řešily kromě produkce, marketingu a velkoobchodní strategie i takové věci, jako time management s miminkem. Vidím, že S Brand přináší opravdovou hodnotu a konkurenční výhodu. Jsem nadšená.
 
První ročník události vznikl v roce 2015 pod názvem Sustainable Fashion Day jako součást oficiálního doprovodného programu Mercedes–Benz Prague Fashion Week konajícího se dvakrát do roka. Projekt, který nově nese název SLOU Days založila Kamila Boudová, přední česká odbornice na udržitelnou módu a módní obchod. Kamila Boudová žije a působí v Paříži jako lektorka předmětů Product Developement a Sustainable Fashion na vysoké škole módního obchodu MOD'SPE a v Čechách vede online semináře o podnikání a udržitelné módě pod názvem Moyomi. Za své profesní zásluhy byla roce 2017 zařazena do žebříčku 30 pod 30 prestižního magazínu Forbes.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.