Share |

Pouhá dřina podnikatele na vlastních nohách neudrží. Pomůže vzdělávání Pracovny

foto: Pracovna, s.r.o.

Žižkovská Pracovna pořádá od září do listopadu vzdělávací cyklus pro podnikatele a freelancery „Na vlastních nohách“, v němž dostanou podstatné informace z oblastí, kterým se jednoduše nevyhnou. Podzimní podnikatelský support se snaží jít proti nelichotivým statistikám, podle nichž drtivá většina podnikatelů končí do tří let se svým podnikáním – vyčerpaní a vyhořelí s přesvědčením, že to na vlastních nohách neustojí. /WEB/
 
Oslovili jsme odborníky z různých oborů a přivedli je na jedno místo a do jednoho prostoru, takže všichni účastníci ušetří hodiny času hledáním vhodných přednášek na různých platformách. U nás si mohou projít vše potřebné k základním podnikatelským otázkám na jednom místě v rámci pár týdnů,” shrnuje cíl vzdělávacího seriálu organizátorka Michaela Cmíralová.
 
Není nutné učit se podnikat zdlouhavou metodou Pokus-Omyl
Řada lidí, kteří dlouhodobě podnikají, se shoduje, že za úspěchem nestojí jen hodiny tvrdé dřiny, ale i správné informace a průběžné sebevzdělávání. “Už téměř tři roky fungujeme jako zázemí pro freelancery a začínající podnikatele, kteří u nás využívají naše sdílené kanceláře. Tři roky posloucháme, v čem jim podnikání drhne a co jim chybí. Tak jsme se rozhodli spustit vzdělávací platformu,“ přibližuje spoluzakladatelka coworkingového centra Pracovna Andrea Kosařová.
 
Organizátoři projektu „Na vlastních nohách“ se zaměřili na oblasti, které podle jejich zkušeností každého začínajícího podnikatele tíží, s čím se musí vyrovnávat, co se musí naučit a čemu přizpůsobují. „Sami jsme si tímto procesem prošli při zakládání Pracovny,” dodává Andrea Kosařová.
 
Finance, videospoty, technologie. Ale i zábava
Postavit se na vlastní nohy a udržet se na nich, se podaří jen zhruba čtyřem procentům začínajících podnikatelů. První blok se tedy zaměří na to, co dělají ti úspěšní jinak, než ostatní. Dovednosti udělat ze své práce i dovolenou se věnuje druhý blok. Jak využít video k úspěšnému PR bude dalším tematickým celkem, stejně tak využití nových technologií ve správě projektu - tvorba vlastního webu, grafiky i e-mailing. Nakonec vše ze sféry financí v podnikání, na to se zaměří poslední téma.
 
Program ušitý na míru mladými podnikateli především pro mladé podnikatele má za cíl ušetřit čas a energii všem, kdo už také pochopili, že nemá smysl objevovat to, co už objevili jiní. „Víme, jak je skvělé slyšet správná slova ve správný čas a jak dokáží některé informace posunout všechno dopředu,“ říkají organizátoři.

 


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.