Share |

Online média ze všech stran

foto: pořatel akce

Svět médií se vyvíjí neskutečně rychle. Co dnes považujeme za samozřejmé, před pár lety ještě neexistovalo. A co bude samozřejmé za pár let, vědí experti Ryan A. Bell, Alex Ayling nebo Paula Coop McCrory, kteří jsou mezi hosty marketingové konference Engage Prague. Ta se koná 11. až 13. května v pražském Foru Karlín. Nejen že světu digitálních médií rozumí jako málokdo, oni ho přímo tvoří.
 
Ryan A. Bell se jako šéf a zakladatel společnosti Periscop Summit soustředí zejména na fenomén streamování. Má za sebou mnoho projektů, včetně světového uvedení nového produktu SanDisk. O oblastech živého videa a virtuální reality ví snad všechno a na sociálních sítích se pohybuje jako doma. Svou výraznou stopu ale zanechal i jako filantrop. Spolupracuje s paralympioniky a mládeží a za svou dobrovolnickou činnost byl oceněn prezidentskou kanceláří.  
 
Práce Alexe Aylinga, šéfa digitálních studií BBC Worldwide, se sice opírá o starou dobrou televizní produkci, ale spolu se svým týmem vytváří obsah všech možných formátů pro internet. Pokud jste někdy na Youtube hledali cokoliv, co souvisí s ikonickými pořady, jako je Top Gear, Pán času (Doctor Who) nebo Sherlock, pak jste nutně narazili na jeho práci. Jestli někdo umí vytvořit krátká videa, na která lidé nejen kliknou, ale budou je rádi i sdílet, pak je to Alex Ayling. Jeho tým spravuje 15 video kanálů, které odebírá přes 7 milionů uživatelů a na kontě má měsíčně zhruba 60 milionů shlédnutí.
 
Paula McCrory je královnou Pinterestu. Síť, na které uživatelé online „připichují“ obrázky, které je zaujmou, ovládla neplánovaně a nečekaně. Jako absolventka oboru vizuální umění s přirozeným estetickým cítěním má úžasné oko pro to, co je krásné a co by se mohlo líbit i dalším lidem. Pinterest objevila na mateřské dovolené a zpočátku svou „nástěnku“ z nalezených či vlastních fotografií designu, módy nebo třeba jídla vytvářela jen tak pro radost. Postupně se z radosti stala profese a z Pauly je významný influencer. Svůj vliv a důvěru followerů uvážlivě využívá při spolupráci s různými značkami. „Hlavní je, aby vás to bavilo,“ říká Paula McCrory. A Pauliny obrázky zjevně baví i přes čtyři miliony uživatelů, kteří ji sledují.
 
Nejen s těmito inspirativními osobnosti světového marketingu se můžete setkat na konferenci, kterou letos znovu pořádá společnost Socialbakers. Na loňský ročník Engage Prague dorazila tisícovka hostů z více než 70 zemí světa. Mezi dalšími řečníky je například Veronica McGregor z NASA, Julien Jalouzet z klubu Paris Saint-Germain, Pavel Turek z Red Bull Air Race a více než dvě desítky dalších jmen. Socialbakers navážou na úspěšnou spolupráci jak s JAD Productions, se kterými společně vyhráli evropskou cenu EuBEA za nejlepší konferenci roku 2015, tak s Ambiente, kteří se postarají o catering.

Vstupenky na konferenci se dají stále koupit na webových stránkách www.engage2016.com.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.