Share |

Louis Vuitton: letošní podzim bude o psech, cestování a humoru

foto Louis Vuitton

„Pro sezónu podzim 2011-2012,“ vypráví umělecký ředitel značky Louis Vuitton Marc Jacobs,“ jsme se sešli se Stevenem Meiselem a rozhodli jsme se, že tématem reklamní kampaně budou krásné automobily – veteráni, malí psíci a krásné mladé ženy.

Je to klasický scénář – a samozřejmě je to i o cestování, ale myslím si, že jsme tomu dali svěží, moderní a místy i trochu pikantní, nicméně vždy humorný nádech.“

 

Produkce kampaně značky Louis Vuitton pro sezónu podzim/zima 2011-2012 byla složitá a pečlivě plánovaná operace, jíž se účastnilo nejen šest mladých modelek s kariérou na vzestupu, pět veteránů a jejich šofér, ale také sedm párů čistokrevných pejsků. Dokonce i pejskové prošli castingem a byli vybráni z desítek uchazečů. A to všechno se sešlo na již nepoužívaném aerodromu v Brooklynu. Toto poněkud nezvyklé prostředí však dalo vzniknout sérii sofistikovaných fotografií, které tematicky a umělecky navazují módní přehlídku pro tuto sezónu. Jedná se o jakési pokračování příběhu ženy, která opouští hotel a společně se svým psíkem nasedá do limuzíny, kterou přistavil její šofér.

 

Exkluzívní materiály modelů z kolekce Louis Vuitton pro sezónu podzim/zima 2011-2012 - lakovaná kůže, hadí kůže, beránek, kožešina z mongolských dlouhosrstých ovcí - na pozadí karosérií vozů, kožených sedaček a leštěného dřeva dodávají celkovému dojmu ještě luxusnější výraz. Na devíti fotografiích se představují ‚hvězdné‘ doplňky kolekce. Mezi nimi jsou i lesklé holinky, ‚oficírské‘ čepice z beránka a rukavice z glazované jehnětiny, stejně jako několik variací na kultovní kabelku Lockit, včetně psaníčka Extraordinaire z kůže aligátora, s visacím zámečkem a řemínkem na nošení okolo zápěstí z diamantového pavé. „Kdo by nebyl rád touto mladou ženou na zadním sedadle tak krásného automobilu?“ ptá se Marc Jacobs. „A ať již jede kamkoliv, je oblečena do poslední kolekce Louis Vuitton.“

 

Isabelle des Garetsová, ředitelka pro reklamu společnosti Louis Vuitton, k tomu dodává: „Marcovi Jacobsovi a Stevenovi Meiselovi se podařila skutečně výjimečná kampaň – taková, která je v hravém duchu, ale naprosto komunikuje absolutní pozornost věnovanou detailu a tradičně vysokou úroveň savoir-faire, spojované se značkou Louis Vuitton."

 

Reklamní kampaň značky Louis Vuitton pro sezónu podzim/zima 2011-2012 se bude objevovat od srpna 2011 v edicích magazínů na celém světě.

 

O společnosti Louis Vuitton

Společnost Louis Vuitton, přední světový výrobce luxusního zboží, je synonymem umění elegantního cestování již od svého založení v roce 1854. Její kultovní kufry a další zavazadla jsou věrným společníkem cestovatelů. Po příchodu Marca Jacobse na pozici uměleckého ředitele v roce 1997 se společnost začala navrhovat i dámskou a pánskou konfekci (ready-to-wear), boty, hodinky a šperky, které jsou v prodeji v exkluzívní síti značkových obchodů na celém světě.

Více informací na www.louisvuitton.com


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.