Share |

Kampaň Lush proti omezování internetu má úspěch

Společnost Lush spojila své síly s organizací Access Now v další fázi celosvětové kampaně #KeepItOn, aby bojovaly proti státem nařízeným odstávkám internetu.
Kampaň #KeepItOn byla zahájena na Černý pátek, mohli jste ji zaznamenat na stránkách Lush.com a ve čtyřiceti zemích celého světa, kde se zapojili zaměstnanci a partneři 
do lokálních kampaní a hovořili se zákazníky o tom, jaký dopad na nás mohou mít digitální práva. Zároveň upozorňovali na stránku www.accessnow.org, kde mohli zákazníci 
připojit svůj podpis proti řízeným odstávkám internetu. Pro příklad jen v roce 2016 zaznamenala organizace Access Now více než 50 řízených odstávek internetu po celém světě. 
 
Petice byla předána ve středu 7.12. představitelům států na fóru Internet Governance Forum (IFG 2016) v mexické Guadalajaře, kde se sešli delegáti z členských zemí OSN 
a jednali o budoucnosti otevřeného internetu. Setkání se zúčastnilo více než 3 000 delegátů z celého světa. 
 
Součástí kampaně byl také prodej koupelové bomby Lush Error 404. Kampaň #KeepItOn měla za cíl vytěžit z prodeje tohoto produktu z limitované série 250 000 £ (cca 7,8 mil. Kč) 
a celý tento zisk věnovat na fond Digital Fund a podpořit tak kampaně #KeepItOn („zůstaňme on-line“) po celém světě. Prostředky budou věnovány organizaci Access Now, u které
si budou moci o grant požádat aktivisté a iniciativy bojující po celém světě za zachování svobody, otevřenosti a bezpečí na internetu. O grant lze zažádat na webu: www.digitalfund.org.uk,
a to až do 15. ledna 2017 s tím, že žádat lze o granty ve výši £100 - £10,000 (cca až 320 000 Kč).  
 


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.