Share |

Jste kreativní? Dokažte to! Reklamky hledají nápady

Foto Adam Ježek, PIAF 2011

„Out of the box thinkers welcome“
 
Praha se ke konci dubna opět stane místem s vysokou koncentrací kreativců a marketérů světové úrovně. Prague International Advertising Festival (PIAF) přiveze do hlavního města nejlepší světové reklamy, které se poperou o stupně vítězů. Kreativní koncepci letošního ročníku si vzala pod taktovku reklamní agentura VCCP, která přišla se sloganem  „Out of the box thinkers welcome“. I vy máte možnost se zapojit a dokázat, že jste kreativní a nemyslíte v klasických „vyjetých kolejích“.
 
Praha hledá slogan, třeba ten váš!
 
PIAF ve spolupráci s Magistrátem hlavního města Prahy vyhlásil soutěž o slogan města Prahy. Máte tak jedinečnou šanci zaslat návrh sloganu a jeho vizuální ztvárnění, který bude podroben kritice mezinárodní poroty festivalu. Uzávěrka přihlášek je 10. dubna a vítěz získá 2000 Eur. Jdete do toho? Tady naleznete návod.
 
IPAD za nápad
 
Další možnost ukázat se jako kreativec máte na Facebooku, kde je pro vás připravena aplikace pro tvorbu reklamy. Vyberete si jeden ze tří náhodně vybraných obrázků a doplníte k nim slogan a název produktu nebo firmy.  A jaký slogan, firma nebo produkt to bude, záleží čistě jen na vaší fantazii a originalitě. Vaši „out of box“ reklamu pak můžete přihlásit do soutěže o sošku PIAF. Uzávěrka je 7. března a hlavní výhrou je IPAD 2. Vytvářet můžete začít ihned ZDE.
 
O PIAF
 
Mezinárodní festival je i místem setkávání odborníků z řad reklamních agentur a jejich klientů. Proto se i letos uskuteční celá řada workshopů a diskuzí. PIAF rovněž přišel s originálním pojetím soutěže světových reklam, kde se nesoutěží v klasických kategoriích podle rozdělení médií (televize, outdoor, rozhlas, print…). Kategorie PIAF respektují turbulentní vývoj současné reklamy. O tom se můžete ostatně přesvědčit sami. Uveďme alespoň příklad dvou kategorií: Flash Impact - jde o takový druh reklamy, u které díky použité znělce, symbolu nebo pár slovům ihned pochopíte sdělení a víte o jakého výrobce, produkt nebo službu se jedná. Jak říká ředitel festivalu Marek Hlavica: „ Je to forma určité zkratky a vám trvá opravdu jen malou chvilku a ihned víte, o jakou reklamu se jedná. U některých formátů reklamy jako je například outdoor, ani více času k dispozici nemáte. Buďto to váš potenciální zákazník pochopí nebo ne…“  Jinou zajímavou kategorií je Audience Engagement, kde kreativní koncept využívá velice účinnou formu „zapojení publika“, tedy potencionálních zákazníků. Ti jsou ochotni pak o novém fenoménu živě diskutovat na sociálních médiích, sdružovat se nebo pořádat různé pochody a jiné happeningy. Přehled všech soutěžních kategorií naleznete ZDE.
 
Za prozkoumání stojí i zajímavé stránky PIAF.


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.