Share |

EMI není EMI, ale Universalu

Vydavatelství EMI nově patří pod hlavičku Universal Music Group
EMI
EMI

 Na odepsaném trhu s hudebními nosiči došlo v minulých dnech k zajímavému podpisu. Nahrávací divize EMI totiž spadá od pátku 11. listopadu pod koncern Vivendi, jehož dceřinou společností je i Universal Music Group. V praxi to znamená, že Universal Music výrazně posílil svůj vliv na hudebním trhu a Coldplay či Gorillaz budou nově oblékat stejný trikot jako Lady Gaga nebo Rihanna.
 
"Celá transakce bude v následujících měsících předmětem zkoumání regulačních protimonolopních úřadů EU, jak je tomu ve všech podobných případech. S určitostí můžeme v tuto chvíli říci pouze to, že do vydání jejich verdiktu - podle ověřených informací minimálně do konce září 2012 - se na současném fungování EMI Music v ČR, SR ani jinde vůbec nic nemění. V platnosti zůstávají veškeré naše dohody a i v dalších měsících budeme vyvíjet zcela nezávislou aktivitu, jak tomu bylo dosud," ujistil veřejnost týden po ukončení dražby ředitel EMI, Vladimír Kočandrle.
 
Dražba byla vyhlášená majitelem hudebního vydavatelství EMI, americkou bankou Citigroup a skončila 11. listopadu. Universal Music, respektive Vivendi za EMI zaplatí celkem 1,2 miliardy liber (přes 35 miliard korun).


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.