Share |

Chcete začít prodávat své výrobky v centru města? CVRK vám to umožní!

foto Cvrk

Když se budete procházet krásnými pražskými pasážemi, budete překvapeni množstvím různorodých obchůdků a kavárniček, kde můžete strávit příjemné chvíle. Tak třeba v pasáži U Stýblů narazíte na příjemný krámeček s nekonečnou nabídkou výrobků od českých designérů s bonmotem „Kdo umí, cvrká“ v logu.

Zakladatelka tohoto obchůdku říká, že CVRK vznikl pouze jako nutkavá potřeba vyzkoušet pilotní projekt, který by udal tempo a dal vítr do plachet českých designerů a výrobců.

Hlavní myšlenkou projektu je dostat české značky ve známost široké veřejnosti a cílem je nabídnout českým značkám možnost vyzkoušet vést svůj vlastní obchod se "vším všudy". Pomůže jim zjistit, jak na různé výrobky či akce reagují zákazníci, a tak mohou své služby průběžně zdokonalovat a lépe odhadnout potenciál značky. Výběr výrobků, prezentaci prodejního místa, ceny, akce, nabídky si určují sami výrobci.

CVRK je pro české značky efektivní reklamou na velmi frekventovaném místě. Začínajícím designérům jsou poskytovány informace o názorech kupujících a zavedená studia a ateliéry využívají CVRK jako showroom v centru města s odkazem na jejich e-shopy či ateliéry mimo centrum. Zatím jsou všechny služby CVRKu testovány v pilotním projektu v pasáži U Stýblů a je možné, že vzniknou další obchůdky.

Nyní je ve CVRKu zastoupeno kolem padesáti výrobců. Zakladatelka konceptu Lída Horníková tvrdí, že si postupem času trh vybere přibližně 35 značek, které si klienti oblíbí a svými nákupy podpoří.

CVRK ocení každého, koho políbila múza nebo kdo něco umí. Ve CVRKu se designér na začátku nesetká s hodnocením svých výtvorů, protože teprve praxe prověří, zda jsou jeho výrobky žádané či nikoliv.

Mezi úspěšné prodejce patří jak např. moderní šperkaři 2d3D, velmi barevné šperky z filcu Renaissance woman, skleněné ručně broušené šperky dvojice z Bystro design, ale i velká klasika letovaných šperků Artis Art. Výčet by mohl pokračovat dále, například Alchimia.cz, ko-ra-le, kompot, Vratislava atd. atd.

Mezi jedničky mezi oděvními návrháři patří Hedush, Bezz, Longin, KP salon, Akari skirts a výčet by mohl opět pokračovat.

Celý prostor tvoří police na šperky a prodejní buňky na oblečení. Obchůdek je rozdělen na 18 prodejních buněk velkých včetně reklamní plochy nad buňkou. Dále 16 prodejních buněk malých a 12 polic ve výloze.

Cenová politika je následující:

1ks police na šperky - 1300 Kč vč. DPH
1ks police na oblečení - 1500 Kč vč. DPH
1ks prodejní buňka velká - 5000 Kč vč. DPH
1ks prodejní buňka malá - 2800 Kč vč. DPH
Neváhejte a navštivte CVRK. Poznáte, že kdo umí, ten cvrká.
 
V případě zájmu pište na  www.facebook.com/cvrkot


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.