Share |

Červený designSUPERMARKET 2013 nabídne nejen vánoční nákupy

foto: pořadatel akce

Červený designSUPERMARKET 2013 nabídne nejen vánoční nákupy, ale také výstavy zahraničního designu, přednášky a koncept limitovaných edicí REDESIGN.
 
Předvánoční designSUPERMARKET se hlásí o slovo. Sedmý ročník tradiční prodejní přehlídky toho nejlepšího českého i zahraničního designu se bude konat od 4. – 8. 12. 2013 v prostorách Kafkova domu u Staroměstského náměstí. designSUPERMARKET se letos představí v červené barvě, nabídne ty nejvybranější designové kousky od českých autorů, ale také talentů z Norska, Německa, Polska, Slovenska či Maďarska. Návštěvníci budou mít také možnost si poslechnout přednášky českých i zahraničních hostů, odpočinout ve festivalové kavárně, či zhlédnout červenou prodejní výstavu limitovaných edicí s názvem REDESIGN.
 

Jen kvalitní design!
Základnu designSUPERMARKETU tvoří samostatné designérské prezentace až stovky nejlepších současných českých i zahraničních autorských značek z oblastí produktového designu, módy, šperku, grafického designu a ilustrace. designSUPERMARKET tak vytváří jedinečnou příležitost potkat všechny designéry na jednom místě a nakoupit tvorbu od samotných autorů. Letošní rok kvalitu akce podtrhnou také prezentace mladých talentovaných designérů z Norska, Německa, Polska, Slovenska či Maďarska a otevřeny budou také tzv. „Lahůdky“- delikatesy českého designu všech odvětví v pultovém prodeji.
 

Přednášky o designu ale i odpočinek při kávě
V rámci doprovodného programu letošní designSUPERMARKET připravuje celou řadu aktivit. Již tradiční součástí akceje knihkupectví s výběrem knih a magazínů zaměřených na umění, design, módu a architekturu nebo oblíbená kavárna a čítárna. V program však návštěvníci najdou také výstavy českých a zahraničních projektů, panel prezentací, přednášek a také koncerty a večírky.
 

Červená výstava REDESIGN
Na letošním designSUPERMARKETU poteče červená proudy.
„Akcemáletos úplně poprvé konkrétní téma –je jím červenábarva a všechny s ní související asociace!S tímto konceptem se pojí výstavní projekt REDESIGN, který uvedeme v rámci doprovodného programu a jehož preview jsme představili již v září na Budapest Design Weeku.REDESIGN je prodejní výstava, která představí limitované designové edice vyrobené oslovenými designéry přímo pro designSUPERMARKET. Prodejní výstava REDESIGNpracuje s červenou barvou a její koncept je velmi jednoduchý.Nejdříve jsme oslovili vybrané mladé designéry a dali jim za úkol, abyzvolili  svůj oblíbený produkt. Poté jsme vybrali konkrétní barvu. Červenou! Designéři dostali zadánívytvořit REDESIGN svého oblíbeného produktu v této barvě. Jak moc a jakým způsobem červenou do produktu zapojí, jsme nechali na nich. Koncept témat pro designSUPERMARKET vznikl z našeho přání vytvářet nová zadání pro designéry. Téma pro letošní ročník – konkrétní barva – vzniklo jako reakce na prognózy barevných trendů. Ve světě určují barevné trendy na několik let dopředu ekonomové na základě světové mírové nebo finanční situace. My jsme se rozhodli, že naším barevným trendem pro rok 2013 bude červená“ vysvětluje Darina Zavadilová, ředitelka festivalu.

 
designSUPERMARKET se koná již tradičně od čtvrtka do neděle a vstupné začíná na stokoruně. Za tento poplatek má návštěvník přístup na akci po celé čtyři dny, možnost účastnit se řady přednášek, výstavy, prodejní části či večírků s hudebním programem.
 
designSUPERMARKET 2013 se bude konat od 4. do 8. 12. 2013.
 
Otevírací doba
:
čtvrtek 12 – 21

pátek 12 – 21

sobota 10 – 21

neděle 10 – 19
 
Vstupné:
základní / 4 dny 120 Kč

zlevněné / 4 dny 100 Kč (studenti, senioři)

děti do 12 let zdarma

 
Pro více informací sledujte facebook či twitter.
 
Zhlédněte videopozvánku: https://vimeo.com/77079847
 
- - -
 
designSUPERMARKET je mezinárodní festival současného designu. Jeho ambicí je vytvářet kontinuální platformu pro vystavování a prodej autorské tvorby nastupující generace českých i zahraničních designérů z oblastí produktového designu, módy, šperku, grafického designu a ilustrace. Festival zároveň představuje akci se společenským přesahem - plní funkci centra neformálního setkávání osobností designu s lidmi, kteří projevují zájem o současné kulturní dění a urban scénu. Klade si za cíl co nejzodpovědněji přiblížit design širší veřejnosti a propagovat tvorbu mladých autorů. Design je přitom prezentován v širším měřítku jako součást životního stylu každého jedince. Počet návštěvníků každoročně přesahuje 6000.
 
 
designSUPERMARKET 2013 v Kafkově domě naváže na šnůru kulturních akcí, které se v tomto působivém historickém prostoru odehrály za posledních několik měsíců - od veletrhu současného umění Art Prague, festivalu současné fotografie Prague Photo, až po Openstudio Designbloku 2013. Díky této exkluzivní lokaci v kombinaci se specifickým načasováním, vizuálním pojetím a pohodovou neformální atmosférou se chceme stát smysluplnou alternativou nesmyslného předvánočního šílenství a nevkusu v centru Prahy.
 
 
 


jádu
view counter
Webové aplikace by iQuest s.r.o.